Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مراسم تشییع باشکوه شهید مدافع حرم محمود رادمهر امروز در زادگاهش ساری برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمود رادمهر امروز در آستانه وفات نبی مکرم اسلام (ص) و با حضور پرشور مردم عزادار در ساری تشییع شد.

این مراسم که به صورت خودرویی برگزار شده بوده اقشار مختلف مردم مسیر میدان امام خمینی (ره) تا میدان شهدا را خودرویی طی کرده و پس از اقامه نماز میت بر پیکر آن شهید والامقام توسط آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندرام، پیکر مطهرش در قطعه شهدای آرامگاه ملامجدالدین ساری آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیشب نیز مراسم وداع با شهید رادمهر در زادگاهش روستای پهنه کلا با حضور پرشور مردم، مسئولان سپاه استان و شهرستان ساری و خانواده شهدا برگزار شد.

شهید مدافع حرم محمود رادمهر که به چمران لشگر 25 کربلا لقب گرفته بود در تعدادی از درگیری‌ها و آزادسازی جنگ سی و سه روزه لبنان و جنگ‌های محلی در سوریه همپای سرداران شهیدی چون حاج قاسم سلیمانی دلاوری و رشادت‌هایی کرده است.

آئین تشییع شهید رضا دژخی در بجنورد به روایت تصاویرنماینده ولی فقیه در استان همدان: حضور گسترده مردم در تشییع شهید قاسمی بیانگر پیوند ناگسستنی روحانیت و مردم استآئین تشییع شهید منوچهری در دزفول برگزار شد + تصاویر

شهید رادمهر در 17 اردیبهشت 95 به همراه تعدادی از همرزمان خود در صحرای خان طومان در جنگ نابرابر داعشیان به درجه رفیع شهادت نائل امده و پیکر پاکش پس از حدود 5 سال به مام وطن بازگشت. پیکر مطهر این شهید والامقام به همراه چهار همرزمش در بارگاه ملکوتی امام هشتم نیز تیمم یافته و امروز در آرامگاه ملامجدالدین ساری به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/‌681/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید مدافع حرم برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید "حجت‌الله یوسفیه" امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» ساعت 10:30 امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

آغاز تشییع پیکر شهید از میدان فردوسی است و سپس مراسم مداحی، روضه‌خوانی و وداع با پیکر شهید در نمازخانه وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت‌الله یوسفیه از شهدای 8 سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود و اکنون بعد از 39 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود