Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :در گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش ،چهار نفر از کارکنان دفتر فنی و مهندسی اداره کل موفق به صعود به قله 4359 متری حوض دال دنا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :در گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش ،چهار نفر از کارکنان دفتر فنی و مهندسی اداره کل موفق به صعود به قله 4359 متری حوض دال دنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صعود یک روزه که با حضور سعید احمدی،عابدین فرجی ،فرید ایموری ناظرین دفتر فنی و مهندسی و مهدی نظری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا برگزار شد ، کوهنوردان موفق به صعود به قله حوض دال شدند و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر فراز این قله به اهتزار درآوردند. 26 مهرماه الی 2آبانماه بنام هفته ی تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صعود کارکنان دفتر فنی و مهندسی حوض دال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند