Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان گلستان گفت: از ابتدای فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک مؤمنانه تا کنون بسته‌های معیشتی بین ۲۴۰ هزار خانوار نیازمند در استان توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت: امروز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با سراسر کشور در استان گلستان و در سایر شهرستان‌ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 11 هزار بسته معیشتی به مناسبت شهادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) از طریق پایگاه‌های بسیج به دست نیازمندان خواهد رسید.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت:  بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب تا کنون قریب به 240 هزار بسته با مشارکت همه مردم، اصناف، خیران، ادارات، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، کمیته امداد، بهزیستی و غیره تهیه و با حفظ کرامت انسانی، بین نیازمندان توزیع شد.

تب نهضت کمک مومنانه در قزوین همچنان داغ است؛ 20 هزار بسته معیشتی تقدیم خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا شد + فیلمرئیس سازمان بسیج سازندگی: گام سوم کمک مومنانه تا نوروز1400 اجرا می‌شود / مردم مواسات را به جریان تبدیل کردندرزمایش کمک مومنانه در شهرهای مازندران+ تصاویر

وی گفت: بسیج ادارات و اصناف و ستاد اجرایی فرمان، قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) برخی از خیران برای تهیه 11 هزار بسته معیشتی کمک کردند تا این اتفاق خوب رقم خورد.

سردار ملک شاهکوهی افزود: مردم نگران نباشند، کمک‌های مؤمنانه ادامه خواهد داشت و ما همچنان در کنار آنان خواهیم بود.

وی با اشاره به کمک اصناف برای تهیه بسته‌های معیشتی اظهار داشت: بازار ماهی فروشان شهرستان گرگان هم برای کمک به مردم نیازمند دست به کار شدند و خیلی از اتحادیه‌ها و اصناف دیگر نیز از ابتدا تا کنون کمک‌های خود را به دست نیازمندان رساندند.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: در طول انقلاب اسلامی اصناف همیشه میدان‌دار بودند، امروز هم در بحث همراهی با نظام و کمک‌های مؤمنانه پای کار هستند و باید از آنان قدردانی کرد.

وی گفت: هرچند برخی از نواحی و پایگاه‌های بسیج به صورت خودجوش و آتش به اختیار اقداماتی مانند قربانی کردن گوسفند و توزیع گوشت نذری، کمک به ساخت و ساز و خانواده‌های محروم و نیازمند را انجام می‌دهند.

سردار ملک شاهکوهی افزود: گروه‌های جهادی متعددی در مناطق کمتر برخوردار فعال هستند و بسیج و سپاه این آمادگی را دارند هرجایی که نیاز باشد به کمک مردم بشتابند.

انتهای پیام/ 582/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید