Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌غربی از عضو ۱۱۰۰ نفر در سامانه سجام دادگستری خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مرتضی حاتمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم این استان در سامانه الکترونیکی سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی) به نشانی sajam.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

scpd.ir عضو شدند.

حاتمی افزود: این سامانه به آدرس جدید منتقل شده و مردم می‌توانند برای ثبت تخلفات اجتماعی در این سامانه ثبت‌نام و موضوع‌های مورد نظر خود را گزارش کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: سامانه سجام با هدف ساماندهی و آموزش افراد در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است.

حاتمی گفت: گزارش‌های مردمی ثبت شده در این سامانه توسط مراجع و با هماهنگی دادستان‌های شهرستان‌های استان مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: افرادی که اسنادی در خصوص فساد‌های اداری یا هرگونه مساله منجر به فساد در جامعه دارند، در سامانه سجام بارگذاری کنند تا این امور در اسرع وقت توسط دستگاه قضایی پیگیری شود.

او  بیان کرد: منابع‌طبیعی و زیست‌محیطی، مسائل اقتصادی، مواد مخدر، فضای مجازی، مشروبات الکلی، احقاق حقوق عامه، فساد اداری - مالی، آسیب‌های حوزه کارگری و مسائل انتخاباتی بخش‌های مورد توجه سامانه سجام است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون اجتماعی سجام سامانه سجام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرتضی حاتمی سامانه سجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد