Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: تاکنون حدود ۷۰۰ واحد پلاسما اهدا شده است که با توجه به افزایش میزان مبتلایان از کسانی که بهبود یافته‌اند و شرایط لازم را برای اهدای پلاسما دارند دعوت می‌کنیم برای اهدای پلاسما مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مجید زینلی مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: پلاسمادرمانی یکی از روش‌های موثر در تسریع روند درمان بیماران مبتلا به کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روش هیچ‌گونه عوارضی ندارد و روز به روز با درخواست بیشتری روبه‌رو است.

وی افزود: این درمان برای عموم قابل اجرا نیست و افراد مبتلا به بیماری کرونا به دلیل شرایط خاص، کاندیدای مصرف پلاسما می‌شوند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: تاکنون حدود ۷۰۰ واحد پلاسما اهدا شده است که با توجه به افزایش میزان مبتلایان از کسانی که بهبود یافته‌اند و شرایط لازم را برای اهدای پلاسما دارند دعوت می‌کنیم برای اهدای پلاسما مراجعه کنند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی کمبود خون نداریم، اما به تمامی گروه‌های خونی نیاز داریم؛ به‌ویژه همه گروه‌های خونی منفی به دلیل کم‌یاب بودن، بیشتر مورد نیاز هستند.

زینلی گفت: هر فرد می‌تواند ۴۵۰ سی‌سی خون اهدا کند که نیاز مصرف هر بیمار، به نیاز و میزان خونی که از دست داده است بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان خون پلاسما کرونا برای اهدای پلاسما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم جز خوانی قرآن کریم در دوازدهمین سال متوالی بصورت ویژه در تمامی آستان‌های متبرکه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک افزود: یکی آستان‌های متبرک آستان مقدس امامزادگان ابراهیم بن موسی بن جعفر (امامزاده نرمی) وامامزاده هلال بن علی در آران و بیدگل بود.

وی ادامه داد: با همکاری و پشتیبانی صداوسیمای استان مراسم جز خوانی در ۳۰روز از ماه مبارک ضبط و در رسانه پخش شد که گام موثری در ترویج فرهنگ قرآنی بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: برای قدردانی از تلاش ۸۰ خادم قرآنی، قاریان، دست اندرکاران و عوامل موثر صداوسیمای استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی