Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس ظهر امروز در جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: وضعیت حوزه درمان استان لرستان در زمینه‌های مختلف اعم از تخت‌های بیمارستانی، تجهیزات و امکانات و کمبود‌های که در سطح استان وجود دارد را بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در سازمان تامین اجتماعی بنا بود که خرید خدمت انجام دهند یعنی جا‌هایی که ما بیمارستان دولتی داریم ۵۰ درصد هزینه ساخت و ساز و تجهیزات را سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت بدهد تا وزارت بهداشت تعداد تخت‌های بیمارستان را افزایش دهد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس عنوان کرد: بررسی‌ها نشان داده که بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد بدترین وضعیت ممکن را دارد، چون تنها بیمارستانی است که متعلق به مرکز استان است، اما آنژیوگرافی، بخش قلب و درمانگاه تخصصی ندارد که بنده به شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نامه زدم و وی دستور داد به طور ویژه و در اسرع وقت به این مسئله رسیدگی شود.

ابراهیمی بیان کرد: مشکل بیمه کارگران ساختمانی در تمام کشور وجود دارد، اما با توجه به اینکه تعداد بیمه شدگان لرستانی کمتر از میانگین کشوری است، پیگیری می‌کنیم تا استان لرستان هم به نورم کشوری برسد.

حاتم شاکرمی معاون روابط کار و نماینده ویژه وزیر کار در لرستان نیز در حاشیه جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما بعد از اعزام معاونان و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان لرستان بازدید‌های میدانی و نشست‌هایی با نمایندگان مجلس در استان و فرمانداران داشتیم و در جمع‌بندی خدمت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بودیم و امروز نیز با حضور استاندار، مدیران لرستان و نماینده، ولی فقیه در استان جلسه‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اشتغالزایی تامین اجتماعی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره این کشور گفت: بدترین وضعیت حقوق بشری را در جهان در ایالات متحده داریم که با سرکوب سیستماتیک، رویارویی قومی و مذهبی در آنجا ادامه دارد.   به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که در رسانه دولتی این کشور منتشر شد، گفته است: «وزارت امور خارجه کره شمالی انتشار گزارش حقوق بشر توسط وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ، جعل، تعصب و خصومت را قاطعانه محکوم و رد می‌کند و آن را اقدامات مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کره شمالی می‌داند.»   به نقل از خبرگزاری تاس، در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «آیا در ایالات متحده نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟»   وی همچنین به ادعای مقام‌های آمریکایی درباره ضرورت نفوذ اطلاعاتی در کره اشاره کرد و ادامه داد: این نمایش یک دسیسه سیاسی بسیار بدخواهانه و یک چالش سیاسی خطرناک است که هدف آن تخریب نظام ما از درون است. واکنش پیونگ یانگ به این اقدامات هیچ محدودیتی ندارد.»   ۲۳ آوریل سال جاری میلادی، وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در جهان منتشر کرد که نارضایتی تعدادی از کشورها از جمله مجارستان، ویتنام، مکزیک، پاکستان و ترکیه را برانگیخت.   ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که این گزارش صرفا نمایش استانداردهای دوگانه نیست، بلکه یک تبعیض نژادی آشکار است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان