Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهت تسهیل در امر صادرات و همراهی هرچه بیشتر با شرکتهای صادراتی، بانک پارسیان نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری با صندوق ضمانت صادرات اقدام نموده است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، در ادامه حمایت بانک پارسیان از واحدهای صنعتی و تولیدی و به منظور تحقق"شعار جهش تولید"، امکان پرداخت تسـهیلات ریالی «سـرمایه درگردش بخش صنعت معدن»، «سرمایه در گردش ویژه شرکت های صادر کننده کالاهای صنعتی» و «سرمایه ثابت طرح های ایجادی و توسعه ای بخش صنعت معدن»، از سوی این بانک فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قراردادهای فی مابین بانک پارسیان و صـندوق توسـعه ملی، واحدهای صنعتی و معدنی در مناطق برخوردار برای تامین سرمایه در گردش خود می توانند تا سقف 300 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 16 درصد و شرکت های صادر کننده کالاهای صنعتی کلیه مناطق تا سقف 400 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 5/14 درصد دریافت کنند و طی مدت یک سال تسهیلات خود را تسویه نمایند.


طرح های ایجادی و توسعه ای بخش صنعت معدن مناطق برخوردار از دیگر بخش هایی است که بانک پارسیان به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات بلند مدت 5/5 ساله اعطا می نماید. تسهیلات تامین سرمایه ثابت این بخش حداکثر 80 درصد میزان سرمایه گذاری طرح و با نرخ سود 16 درصد بوده و بازپرداخت تسهیلات بعد از اتمام فرآیند ساخت (حداکثر 30 ماه) و یک تنفس 6 ماهه آغاز و با بازپرداخت اقساط طی مدت 30 ماه پایان می پذیرد.


گفتنی است جهت تسهیل در امر صادرات و همراهی هرچه بیشتر با شرکتهای صادراتی، بانک پارسیان نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری با صندوق ضمانت صادرات اقدام نموده است. شرکتهای مزبور برای استفاده از تسهیلات ویژه شرکت های صادر کننده کالاهای صنعتی، می بایست در بدو امر در سامانه بهین یاب به نشانی ) http://behinyab.irلینک تسهیلات بسته حمایت از صادرات) ثبت نام نمایند.

منبع: آنا

کلیدواژه: تسهیلات وام پارسیان بانک پارسیان بانک پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی طرزعلی در گفتگو با خبر ۱۴ گفت: برای کالا‌های اساسی به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار، برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ ۴۱ هزار تومان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار و برای خدمات ۱۱۷ میلیون و برای واردات در مقابل صادرات به نرخ توافقی ۶۸۹ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفت.

طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی ۹۳۰ میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی ۹۶ میلیون دلار و در مجموع یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.

معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: تامین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو» معادل ۴۶۲ میلیون دلار، «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک» معادل ۲۲۳ میلیون دلار، «صنایع معدنی» معادل ۱۶۷ میلیون دلار، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» معادل ۱۳۸ میلیون دلار و «منسوجات و پوشاک» معادل ۱۹۴ میلیون دلار صورت گرفته است. این گروه‌های صنایع همچنین به ترتیب ۱۹۷، ۲۹، ۱۷۴، ۱۰۳ و یک میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری دریافت کرده اند. علاوه بر این گروه ها، یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون دلار ارز نیمایی و ۱۸۳ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.

طرزعلی در پایان افزود: تاکنون بیست مرحله حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران انجام شده است و در مجموع ۲۷۱۶ کیلوگرم طلا عرضه و فروخته شده است.

دیگر خبرها

  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد