Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:02:38 GMT

جزئیات پرواز فوق‌العاده تهران-رم اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۱۹۰۹

جزئیات پرواز فوق‌العاده تهران-رم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد: در پی شیوع کرونا و تقاضای هموطنان برای مراجعت به کشور و با توجه به صدور مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ایتالیا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در روز پنجم آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) یک پرواز فوق‌العاده به مقصد فرودگاه رم انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرواز فوق‌العاده در ساعت ۷:۲۰ با شماره پرواز ۷۳۹ فرودگاه امام خمینی (ره) را ترک و در ساعت ۱۰ به وقت محلی وارد فرودگاه رم می‌شود.

پرواز بازگشت در همان روز با شماره پرواز ۷۳۸ در ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی از فرودگاه رم پرواز و در ساعت ۱۹ در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند.

مردم برای خرید بلیت پروازهای هما می‌توانند به سایت https://booking.iranair.com مراجعه یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما تماس بگیرند. انجام این سفر منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیگر پروازهای خارجی و داشتن ویزای تحصیلی، کاری یا تابعیت این کشور است.

کد خبر 5049142

منبع: مهر

کلیدواژه: ایتالیا هواپیما شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما ویروس کرونا قیمت دلار بانک مرکزی ایران تولید نفت بازار سهام شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت اقتصاد آمریکا قیمت یورو ایالات متحده امریکا نهاده های دامی قیمت طلا قیمت سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳