Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@20:39:06 GMT

مایک پمپئو از عربستان قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۳۲۸۲

مایک پمپئو از عربستان قدردانی کرد

مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، واشنگتن از آزادی دو شهروندش پس از بازداشتشان در یمن استقبال می‌کند و به خانواده شهروند آمریکایی سوم که در طول بازداشت فوت کرده است، تسلیت می‌گوید، اما جسدش به آمریکا بازگردانده شد.

مایک پامپئو از هیثم بن طارق، سلطان عمان، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی و سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به خاطر کمک در مذاکراتی که منجر به آزادی این دو شهروند آمریکایی شد، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از آزادی خانم لُلی و گیدادا استقبال کرد و به خانواده فطین تسلیت گفت.

رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا، از سلطان هیثم بن طارق آل سعید و ملک سلمان به خاطر کمک‌هایشان تشکر کرد و همچنین به حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از این فرآیند اشاره کرد.

شامگاه چهارشنبه یک روزنامه آمریکایی از تبادل اسرای بین آمریکا و جنبش انصار الله یمن خبر داد.

روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: هواپیمای نیروی هوایی عمان اقدام به انتقال دو شهروند آمریکایی به اضافه جسد یک آمریکایی دیگر از صنعا کرد.

روزنامه وال استریت ژورنال همچنین فاش کرد: آزادی دو آمریکایی مقابل آزادی بیش از ۲۰۰ مبارز انصارالله توسط ائتلاف سعودی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مایک پمپئو ملک سلمان دونالد ترامپ انصار الله یمن پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عاقبت آزادی بیان در آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش شبکه الجزیره، دانشجویانی که در حمایت از مظلومیت مردم غزه تظاهرات کرده‌اند علاوه بر اخراج از دانشگاه، اسامی آنها در لیست سیاه قرار می گیرد که در بازار کار آنها در آینده و همچنین سرنوشت آنها بسیار تاثیر گذار است. این اتفاق در کشوری می افتد که خود را مدعی آزادی بیان می داند.

دیگر خبرها

  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • مجسمه آزادی یا آزادی مجسمه‌ای؟ + فیلم
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ببینید | عاقبت آزادی بیان در آمریکا