Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ظهر امروز مورخ 24 مهرماه 1399 تماس تلفنی از با اورژانس گرفته و کاهش سطح هوشیاری یک نوزاد ۶ روزه گزارش داده شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به همراه کارشناسان فوریتهای پزشکی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین نوزاد سریعا عملیات احیای قلبی و ریوی پیشرفته آغاز شد.

ابراهیمی  اضافه کرد: خوشبختانه عملیات احیا نتیجه داد و نوزاد ۶ روزه‌ای که فاقد علایم حیاتی بود، به زندگی بازگشت و برای اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن ابراهیمی عملیات احیا بازگشت به زندگی احیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی مراجعه يک شهروند به پليس فتا در خصوص برداشت غير مجاز يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از حساب بانکی اش به صورت غيرمجاز، پيگيری موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.


سرهنگ سید محمود علائی افزود: کارشناسان پليس فتا دريافتند متهم با ارسال لينک جعلی سامانه ثنا از طريق پيامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده نموده و از حساب بانکی وی مبلغ فوق را برداشت اينترنتی کرده است.


علائی ادامه داد: با پیگيری های تخصصی متهم در يکی از شهرستان های غرب كشور شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شده است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید