Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: طبق گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان این رقم به منزله افزایش میزان درآمدزایی تیم جمهوری‌خواهان در ماه سپتامبر نسبت به یک ماه قبل‌تر است. تیم ترامپ در ماه اوت ۲۱۰ میلیون دلار درآمد به دست آورده بود.

به گزارش فارس، با وجود این، میزان درآمد‌های اکتسابی ترامپ بسیار کمتر از «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم جو بایدن در ماه سپتامبر ۳۸۳ میلیون دلار درآمد کسب کرده که به معنی اختلاف تقریباً ۱۳۵ میلیون دلاری به نفع تیم دموکرات‌ها است.

سی‌ان‌ان در توضیح بیشتر درباره درآمد تیم بایدن نوشته هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ در ماه سپتامبر ۱۵۴ میلیون دلار درآمد کسب کرده بود.

این رسانه مدعی شده ستاد انتخاباتی بایدن علاوه بر کسب درآمد بیشتر در ماه‌های اوت و سپتامبر از منابع مالی بیشتری در بانک برای هزینه کردن در آخرین ماه رقابت انتخاباتی برخوردار است. ستاد انتخاباتی ترامپ ۲۵۴.۱ میلیون دلار وجه در دسترس دارد در حالی که این رقم برای تیم بایدن ۴۳۲ میلیون دلار است.

ستاد انتخاباتی ترامپ با وجود این اختلاف در میزان درآمد‌ها گفته اطمینان دارد از منابع مالی کافی برای ادامه تلاش‌ها جهت پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات برخوردار خواهد بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آمریکا انتخابات آمریکا ترامپ بایدن صراط ستاد انتخاباتی میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان