Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیست‌و سومین برنامه «جاذبه» صابر خراسانی که مجری این برنامه است از حسین عباری معروف به دکتر خنده و چهارتن از مبتلایان به سرطان میزبانی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، حسین عبادی؛ معروف به دکتر خنده از ماهشهر که برای کودکان سرطانی تئاتر اجرا می‌کند،  به همراه چهارتن از نوجوانان مبتلا به سرطان مهمان شب گذشته برنامه «جاذبه» بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تعریف کرد: مهندس برق هستم و کار تئاتر می‌کردم و دوست داشتم همه را بخندانم. با دوستانم  تصمیم گرفتیم که در نقش دلقک، کودکان را بخندانیم.  

او ادامه داد: هیچ ذهنیتی از کاری که می‌خواستم انجام بدهم، نداشتم. وارد بیمارستان که شدیم همه چیز خوب بود و ما برای بچه‌های بیمار اجرا کردیم اما بعد از اجرا نمی‌توانستیم خودمان را کنترل کنیم.

  فقط یک‌جا نتوانستم کسی را بخندانم و آن بیمارستان سوختگی بود. کودکی را آورده بودند که غذا نمی‌خورد، به او گفتم قلم را بگیر و با هر قاشق که می‌خوری یک رنگ روی صورتم بزن.

هر روز که به بیمارستان می‌روم  شرایط برایم قشنگ‌تر می‌شود. بچه‌ها به من نیاز نداشتند، من به آنها نیاز داشتم.

عبادی از تاثیر خنده در بهبود حال کودکان بیمار تعریف کرد: معجزه را من پیش اسما دیدم. پزشکان از درمان او قطع امید کرده بودند. با لباس، کیک و گریم به خانه او رفتیم و ترانه «خونه مادربزرگه» را خواندیم. اسما هفت سال داشت و مبتلا به سرطان بود. یک هفته بود که حرف نمی‌زد و غذا نمی‌خورد اما ترانه را با ما هم‌خوانی کرد.  گفتیم زودتر خوب شو و به ما ملحق شو، اسما گفت: قول می‌دهم زود خوب شوم. اسما رفته‌رفته خوب شد و در تماس تصویری با من حرف می‌زد. یک روز گفت: «خواب امام زمان را دیدم». اسما در سفر خود به مشهد مقدس رفت و بعد از دنیا رفت اما برای او خوشحالم چون شاد رفت. 

بچه‌ها به من درس انسانیت، مقاومت و امید دادند. آن‌ها قهرمان هستند. 

در بخش بعدی تعدادی از کودکان سرطانی به جمع مهمانان اضافه شدند. 

ریحانه گفت: یک دختر زمانی که موهایش را از دست بدهد چه احساسی دارد؟ احساس من زمانی که شیمی درمانی می‌شدم اینگونه بود. نگران خانواده بودم به خودم فکر نمی‌کردم. سعی می‌کردم روحیه‌ام را حفظ کنم تا آن‌ها آزار نبینند. 

زهرا گفت: خانواده به من نگفته بودند و من هر روز می‌دیدم که موهایم می‌ریزد.

آرمین عنوان کرد: باور داشتم هر کسی در زندگی‌اش یک چالش دارد. این هم چالش زندگی من است. از اینکه به خدا گفتم چرا من بیمار شدم، پشیمانم.

محمد امین ادامه داد: با دست خودم موهایم را زدم. درد، آن احساس فیزیکی نیست بلکه سختی بود که خانواده برای تامین دارو‌ها و هزینه درمان تحمل کردند.

صابر خراسانی خطاب به کسانی که اختلاس  می‌کنند، ادامه داد: خانواده‌ای که ماهی چهار میلیون حقوق می‌گیرد چطور  هشت میلیون پول دارو بدهد؟ در شرایطی که دارو سخت پیدا می‌شود و باید از بازار سیاه  تهیه کند. کاش همه بازارها  سفید می‌شد.

ویژه‌برنامه تلویزیونی «جاذبه» تولید مشترک شبکه افق و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی است که هرشب ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

انتهای پیام/4139/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه افق صابر خراسانی برنامه جاذبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه، کاپیتان باسابقه پرسپولیس که این روزها درگیر درمان مصدومیت خود است و به این ترتیب در دیدارهای سرخپوشان نیز غایب بوده، بعد از تماشای کلیپ احساسی یک هوادار اهل خراسان ضمن اهدای پیراهن شماره ۲ خود به وی هدایای دیگری را نیز تقدیم این کودک کرد.

به نقل از ورزش سه در کلیپی که از طریق یکی از دوستان به دست امید عالیشاه رسیده بود محمد با اشاره به علاقه خاصی که به پرسپولیس و امید عالیشاه دارد از او به عنوان "قهرمان خود" نام برده بود. این کودک که پدرش را نیز از دست داده به همراه مادر خود در خراسان شمالی و روستایی به نام لوجلی زندگی می‌کند و شرایط اقتصادی وی باعث شد تا کاپیتان سرخ‌ها برنامه و سورپرایز ویژه‌ای برای او در نظر داشته باشد.

امید عالیشاه ضمن ارسال پیراهن شماره ۲ خود برای این کودک، هدایای دیگری از جمله تلویزیون و یک سری اقلام دیگر نیز به آدرسی که از او به دست آورده بود ارسال کرد تا این‌چنین به دنبال خوشحالی وی باشد.

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است در آستانه بازی حساس این هفته تیمش مقابل سپاهان با پشت سر گذاشتن مصدومیت، شرایط همراهی سرخپوشان را در این جدال به دست بیاورد و باید دید قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900242

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز