Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@10:29:22 GMT

ارتش در دل مردم رسوخ کرده است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۸۲۶۲

ارتش در دل مردم رسوخ کرده است

حجت الاسلام عیسی کیانی رئیس عقیدتی منطقه ۲ پشتیبانی شیراز نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص شکل‌گیری سازمان عقیدتی-سیاسی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و منحل شدن حکومت منحوس شاهنشاهی و در ۲۳ مهرماه سال ۱۳۵۸ با دستور مقام معظم رهبری دستور ادامه فعالیت‌های سیاسی ایدئولوژیک صادر شد و این طرح در شورای انقلاب مطرح و به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه اولین گام در جهت قانونی‌شدن نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش برداشته شد، افزود: به همین مناسبت، فرمان تأسیس سازمان مقدس عقیدتی سیاسی ارتش که در ابتدا اداره سیاسی - ایدئولوژیک نامیده می‌شد از جانب حضرت امام (ره) با تأکید بر تابعیت ولایت‌فقیه در ۲۴ مهر ماه ۱۳۵۸ صادر و حجت‌الاسلام صفایی به عنوان رئیس اداره سیاسی ایدئولوژیک ارتش معرفی شد.

حجت الاسلام کیانی در ادامه، وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش را آموزش عقیدتی و سیاسی پرسنل جهت رشد مذهبی و سیاسی آنان، انجام فعالیت‌های تبلیغی، ارائه خط مشی‌های مکتبی، نظارت بر حفظ و عمل به موازین اسلامی در تمامی زمینه‌ها و شکوفایی بینش سیاسی خانواده‌ها در بین کارکنان نام برد.

رئیس عقیدتی منطقه ۲ پشتیبانی شیراز نزاجا همچنین عمده اقدامات اصلی و تاثیر گذار این سازمان در ۴ دهه اخیر را دور‌های بصیرت در راستای مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن، تقویت روحیه کارکنان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی، مصباح‌های ۱۶ گانه عنوان کرد.

او، وجود سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش را ضروری و مهم دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل مردم رسوخ کرده است.

حجت الاسلام کیانی در ادامه ار نقش پررنگ روحانیون در طور هشت سال دفاع مقدس سخن گفت و بر اهتمام بیشتر رسانه‌ها در انعکاس اخبار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد.

رئیس عقیدتی منطقه ۲ پشتیبانی شیراز نزاجا در پایان از فعالیت‌های ارتش در حوادث اخیر از جمله سیل فرورین ماه ۹۸، رزمایش کمک‌های مومنانه و بیماری کووید ۱۹ نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

کد خبر 6094765

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود