Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین با بیان اینکه از عملکرد اصناف در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اصلاً راضی نیستم، گفت: اتحادیه‌های صنفی باید بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در بازار و واحدهای صنفی نظارت کنند. - اخبار استانها -

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه از عملکرد اصناف در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اصلاً راضی نیستیم، اظهار داشت: اتحادیه‌های صنفی باید بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در بازار و واحدهای صنفی نظارت کنند و مسئولان اتحادیه‌هایی که در این حوزه کم‌کاری کنند، باید برکنار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اتحادیه‌ها و مسئولان اصناف به خاطر امنیت خودشان و سلامت مردم باید به این موضوع رعایت ورود کنند و این مسئله را به عنوان یک اصل پیگیری کنند که پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی رعایت شود.

جمالی‌پور ادامه داد: با وجود وضعیت اقتصادی موجود علاقه نداریم به شرایط سخت گذشته برگردیم و محدودیت‌های سختی برای مشاغل ایجاد کنیم. وقتی هم که می‌خواهیم برای محدودیت فعالیت مشاغل ایجاد می‌کنیم، بلافاصله با عتاب و خطاب مواجه می‌شویم که چرا شغل ما را تهدید می‌کنید؟

معاون استاندار قزوین: مجازات در انتظار کسانی است که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنندافزایش بی‌سابقه شیوع کرونا در قزوین؛ تخت خالی در بیمارستان‌ها نداریمشیوع کرونا در قزوین به شدت افزایش یافته است

مطب‌های پزشکان زیادی شلوغ است

استاندار قزوین با انتقاد از مراعات نشدن فاصله‌گذاری اجتماعی در برخی مطب‌های پزشکان گفت: متاسفانه هنوز می‌بینیم که در مطب پزشکان شلوغی زیادی وجود دارد که این مشکل ما را نگران می‌کند. آن هم در حالی که خود پزشکان اذعان می‌کنند که احتمال ایجاد پیک سخت‌تری از شیوع کرونا در فصل پاییز و زمستان وجود دارد. بنابراین وقتی این گزارش‌ها وجود دارد، همه باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

جمالی‌پور افزود: برای اینکه پروتکل‌های بهداشتی رعایت و روند شیوع ویروس کرونا کنترل شود، خاضعانه و دست به سینه از همه مردم تقاضا می‌کنیم که نکات بهداشتی را رعایت کنند. ولی اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند، وظیفه شرعی داریم که از جان هم‌استانی‌ها محافظت کنیم و ‌نمی‌توانیم بنشینیم و نگاه کنیم که مردم بی‌گناه توسط کرونا کشته شوند و از بین بروند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار استانداری قزوین ویروس کرونا بازار استانداری قزوین ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی استاندار قزوین ویروس کرونا اتحادیه ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است

استاندار هرمزگان در پیامی به معلمان استان نوشت: امروز انجام وظیفه‌ی ما در ارتقاء امکانات رفاهی فرهنگیان، جذب سهمیه بیشتر استخدامی تنها جبران جبران گوشه‌ای از زحمات بیدریغ شماست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار با تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: گرامیداشت روز معلم تکریم دانایی است و پاسداشت پرورش جان‌های روشن دانست.

وی افزود: هرمزگان عزیز در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار خود مدیون دانایی، ایمان و قدرت فرزندان خویش است و این هدیه گران‌بها را شما معلمان عزیز با همت والای‌تان به سرزمین مان تقدیم کرده‌اید.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: کلاس درس شما نسل جوان هرمزگان را، وارثان تمدن بزرگ ایران اسلامی و پاسبانان قدرتمند خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای مکران را، دانشمندان و مدیران آینده روشن هرمزگان را تربیت می کند. 

وی تصریح کرد: همه‌ی ما غیر از آموخته های‌مان از معلمانمان چیز دیگری نداریم، رفتار ما، علم ما، نگرش و شخصیت ما و هر آنچه داریم از وجود معلمان، ارزش و اعتبار یافته است. 

دوستی گفت: امروز انجام وظیفه‌ی ما در ارتقاء امکانات رفاهی فرهنگیان، جذب سهمیه بیشتر استخدامی، افزایش سرانه‌ی فضاهای آموزشی،ارتقاء کیفیت تحصیلی، راه‌اندازی و تجهیز تخصصی آزمایشگاه‌ها و تأسیس مدارس تخصصی تنها جبران گوشه‌ای از زحمات بیدریغ شماست.

وی در پایان گفت: یاد و خاطره استادشهید مرتضی مطهری و مبارکباد روز معلم بر همه شما معلمان ایران اسلامی و هرمزگان سربلند گرامی باد. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • فواید این گیاه خوراکی در کاهش وزن و حفاظت از قلب
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است