Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با اشاره به اینکه بازار تخم‌مرغ تعریفی ندارد، اظهار کرد: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۱۲ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است که با نرخ تمام شده تولید فاصله معناداری دارد.

وی افزود: اگر صد درصد قیمت ذرت و کنجاله سویا با نرخ مصوب در اختیار مرغدار قرار بگیرد، قیمت فعلی تخم مرغ باز هم جوابگوی تولید نیست چرا که قیمت کارتن و شانه نسبت به ۳ روز گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد داشته است، ضمن آنکه نرخ مکمل و ریز مغذی‌ها تحت تاثیر نوسان نرخ ارز دستخوش تغییر و تحولاتی در بازار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی پور ادامه داد: اگر تدابیر مناسبی برای تامین نهاده‌های دامی اندیشیده نشود، مرغدار دیگر قادر به ادامه تولید نخواهد بود، هر چند مقداری نهاده با نرخ مصوب به دست تعدادی از مرغداران رسیده، اما این روند باید تداوم داشته باشد تا تولید دچار مشکل نشود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار در واکنش به نرخ بالای تخم مرغ در خرده فروشی‌ها بیان کرد: با وجود عرضه تخم مرغ با نرخ ۱۲ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان درب مرغداری، این سوال مطرح‌ است که چرا نرخ تخم مرغ در مغازه‌ها باید همچنان بالا باشد.

وی نرخ واقعی هر کیلو تخم‌مرغ در صورت تامین نهاده با نرخ مصوب را بالای ۱۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: عرضه با نرخ‌های فعلی بیانگر زیان چشمگیر مرغداران در فروش است چرا که بخش عمده نهاده از بازار آزاد تامین می‌شود.

نبی پور با بیان اینکه سازمان تعزیرات دیواری کوتاه‌تر از تولیدکننده پیدا نکرده است، گفت: اگر عرضه نهاده با نحوه فعلی ادامه یابد، تولیدکننده رغبتی به جوجه ریزی ندارد که با این وجود دستگاه‌های مسئول نمی‌توانند تدابیری بیندیشند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار در پایان تولید روزانه تخم مرغ را ۲ هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت:با وجود کمبود نهاده با نرخ مصوب، قیمت کنونی تخم مرغ با هزینه تمام شده تولید اختلاف معناداری دارد.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1444125

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرغ و تخم مرغ افزایش قیمت نرخ مصوب تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان؛ عبدالحسین قاضوی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: همچنین دراین مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای درگرمه
وی افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری،۱۲۰ کیلومتر گاز کشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.
قاضوی درادامه افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشرو‌ترین شهرستان استان است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

همدلی و هم افزایی مدیران موجب شکوفایی و پیشرفت می شود 

استاندار خراسان شمالی هم تأکید کرد: تامین زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان گرمه امسال نیز همچنان با قوت دنبال شود.

حسین نژاد همدلی و هم افزایی بین مدیران شهرستان گرمه را موجب شکوفایی و پیشرفت این شهرستان دانست و در زمینه تامین اعتبارات تملک و دارایی شهرستان گرمه گفت: سهم قانونی شهرستان به قوت خود باقی است و پرداخت مازاد بر آن نیز برای پیشبرد اهداف پیگیری می‌شود.

تأکید برجذب سرمایه گذاری خارجی 
استاندار استفاده از ابتکار و خلاقیت برای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح ها تاکید کرد.
وی جذب سرمایه گذاری خارجی، طرح‌های توسعه و شهرک‌های صنعتی در این شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: روند رشد شهرستان گرمه روند پر شتابی است و امیدواریم در سال جاری با پیگیری این روند به نقطه بهتری برسیم.
استاندار خراسان شمالی گفت: در سالی که به نام جهش تولید است، باید از ظرفیت‌های مجتمع‌های گلخانه ای، دامداری و کشاورزی نیز برای تحقق شعار سال و جهش تولید، بهره گرفت.
شهرستان گرمه در غرب خراسان شمالی، دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار