Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@06:58:56 GMT

ترامپ:عیسی‌مسیح‌ازمن‌مشهورتراست

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۹۲۲۲

رئیس جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در کارولینای شمالی در پاسخ به اینکه چه کسی از خودش مشهورتر است، گفت، "عیسی مسیح" از او مشهورتر است! ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، چند روز پیش اریک ترامپ، سومین فرزند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اینگونه استدلال کرده که پدرش مسیحیت را از دست دموکراتهایی که ادعا شده، برای "بستن کلیساها" در سراسر آمریکا در ضمن تداوم همه گیری کروناویروس تلاش دارند، "به معنای واقعی نجات داده است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دونالد ترامپ روز پنجشنبه در تجمعی انتخاباتی در کارولینای شمالی در میان مسائل دیگر به مساله محبوبیتش پرداخته و گفت که مشهورترین شخص جهان نیست.

او در این تجمع اظهار کرد: یک نفر چند روز پیش به من گفت تو با فاصله زیادی مشهورترین شخص در جهان هستی. من به او گفتم نه این شخص من نیستم. آنها گفتند چه کسی مشهورتر است؟ من گفتم عیسی مسیح!

این صحبت ترامپ با تشویق از سوی حامیانش در تجمع همراه شد.

رئیس جمهور آمریکا متذکر شد، هیچ چیز را به شانس و اقبال نمی‌سپارد و اضافه کرد: "من هیچ بحثی ندارم. عیسی مسیح!"

ترامپ همچنان که به آسمان نگاه می‌کرد، بیان داشت: و بگذارید نگاهی به بالا بیندازم و خواهم گفت که حتی نزدیک هم نیست.

بسیاری از کاربران اینترنتی فورا این اظهارات ترامپ را با صحبتهای جان لنون، خواننده مشهور گروه بیتلز در مصاحبه‌ای در سال 1966 مقایسه کردند که در آن گفت بیتلز "از عیسی مسیح محبوب‌تر است".

یک کاربر نوشت: ترامپ فکر می‌کند الان جان لنون است.

کاربر دیگری عنوان کرد: جان لنون به خاطر گفتن این که بیتلز به اندازه عیسی مسیح مشهور است محکوم شد. فکر میکنم مردم امروز قرار است به این صحبت دونالد ترامپ واکنش نشان دهند. منبع: ایسنا برچسب ها: ترامپ ، عیسی مسیح ، مشهورتر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترامپ عیسی مسیح مشهورتر عیسی مسیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند