Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار فرهنگی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

نگاهی به ترور بیولوژیک امام دوم شیعیان/برای شهادت امام حسن (ع) از چه سمی استفاده شد؟ + فیلم مشاهدات عجیب سلبریتی‌ها از موجودات بیگانه/ از پری دریایی تا فرازمینی‌ها نسخه پیامبر (ص) برای عاقبت‌بخیری‌ انسان‌ها/ راه بخشش گناهان چیست؟ + فیلم قیام عاشورا، مدیون صلح امام مجتبی (ع) است/ امام حسن (ع) چرا با معاویه صلح کرد؟ وقتی مجری تلویزیون در مشهد شفا پیدا می‌کند هدف از ۲۳ سال نبوت خاتم النبیین چه بود؟/ چهار قدم تا همنشینی با پیامبر (ص)+ فیلم زن لالی که در حرم حضرت رقیه(س) زبان باز کرد/ ماجرای شفایافتن در حرم امام رضا (ع) داستان پروفسوری که در ناسا کار می‌کرد و به خاطر مادرش به روستای زادگاهش بازگشت

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی سینما کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم) عاقبت سبقت غیرمجاز، راننده را به کام مرگ کشاند! (فیلم) عاقبت خودرویی که با سرعت ۲۵۳ کیلومتر توقیف شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود