Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران سازمان الحشد الشعبی عراق برای برگزاری تظاهراتی فردا علیه اهانت اخیر «هوشیار زیباری» وزیر پیشین دارایی به این سازمان دفاع مردمی فراخوان دادند.

قدس آنلاین: این فراخوان خواهان برگزاری تظاهرات گسترده ای در برابر مقر حزب دموکرات کردستان عراق در مرکز بغداد در محکومیت اظهارات اخیرزیباری از مسئولان ارشد این حزب علیه الحشد الشعبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فراخوان آمده است: ما هواداران و یاران الحشد الشعبی در قبال این اهانت سکوت نخواهیم کرد و روز شنبه در نزدیک میدان «التحریات» در منطقه «الکراده» که مقر حزب دموکرات کردستان عراق در آنجا قرار دارد، تظاهرات خواهیم کرد.

پیشتر «عادل الکرعاوی» سخنگوی رسمی «جنبش انصارالله الأوفیا» عراق از تصمیم سازمان «الحشد الشعبی» برای شکایت علیه زیباری و نیز برگزاری تظاهراتی اعتراض‌آمیز به خاطر اهانت وی به این سازمان خبر داده بود.

الکرعاوی تصریح کرده بود که سازمان الحشد الشعبی قصد شکایت قضایی علیه زیباری بعد از اهانت وی به این سازمان و خدشه وارد کردن به وجهه آن دارد.

وی گفته بود که هواداران و حامیان الحشد الشعبی آماده تظاهراتی گسترده در اعتراض به سخنان اهانت‌آمیز زیباری می‌شوند.

واکنش انتقادی مسئولان، سیاستمداران، شخصیت‌ها و گروههای مقاومت عراق به اهانت اخیر زیباری از دو روز پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

زیباری پیشتر در یک مصاحبه تلویزیونی با اهانت به نیروهای بسیج مردمی عراق مدعی شده بود که "حمله گروههای عراقی به پایگاه‌های آمریکا در اربیل به این دلیل است که آنها اقلیم کردستان را نزدیک [متحد] آمریکا می‌دانند و این گروهها همانطور که داعش به بغداد و اربیل حمله می‌کرد، به اینها حمله می‌کنند".

در پی اهانت زیباری به الحشد الشعبی، پارلمان عراق روز چهارشنبه شاهد تنش و درگیری لفظی گروهی از نمایندگان بود و این امر باعث شد که جلسه به زمان دیگری موکول شود.

"حسن الکعبی" معاون اول رییس پارلمان عراق در جلسه پارلمان از زیباری خواست که به خاطر اظهارات توهین‌آمیزش به الحشد الشعبی عذرخواهی کند.

«ابوآلاء الولائی» دبیرکل «گردان‌های سید الشهداء» (ع) عراق نیز در توئیتی سخنان اهانت‌آمیز زیباری را به شدت محکوم کرد.

انتهای پیم/

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الحشد الشعبی هوشیار زیباری الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند.این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل،‌ نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند».این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت...آری...صهیونیست...خیر..کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادرهایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند.نیروهای پلیس آمریکا با یورش به دانشگاههای ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد خبر 847536 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن فلسطین

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا