Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی قنبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش های غیرحضوری و در فضای مجازی می تواند به عنوان فرصتی در این حوزه باشد و با بهره مندی از این بستر و تامین نیازمندی های آن می توان حتی در شرایط غیرکرونایی و عادی هم از این فضا در جهت ارتقای کیفیت های آموزشی بهره گرفت.

وی با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در امور فرهنگی آموزش و پرورش زنجان افزود: تابستان امسال ۴۶۷ پایگاه اوقات فراغت در سطح استان تشکیل شد که در مجموع ۷۶ هزارو ۹۴۳ دانش آموز در آن به فعالیت های هنری و فرهنگی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآوری کرد: از مجموع ۷۶ هزارو۹۴۳ دانش آموز ۴۲ هزار و ۱۵۱ نفر را دختران و ۳۴ و ۷۹۲ نفر را دانش آموزان پسر تشکیل می دهند.

 به گفته این مسؤول، از مجموع ۴۶۷ پایگاه تابستانی که در استان تشکیل شد، تعداد ۲۹۴ پایگاه شهری و ۱۷۳ پایگاه روستایی بود که ۵۴ هزارو ۴۸۲ نفر در پایگاه های شهری و ۲۲ هزارو ۴۶۱ نفر در پایگاه های روستایی حضور داشتند.

قنبری همچنین به گسترش فعالیت غیر حضوری پایگاه ها نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت انتشار ویروس کرونا، بیشتر امور پایگاه ها در تابستان امسال به صورت مجازی و در قالب گروه ها و کلاس های آنلاین و تولید محتواهای الکترونیکی برگزار شد و تعداد یک‌هزارو ۸۹ کانال و گروه در پایگاه های تابستانی میزبان دانش آموزان علاقه‌مند بود و تجربه ای جدید از هنر آموزی در این محیط ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: با تمرکز و همت معلمان در اداره فرهنگی هنری و مناطق استان فصل جدیدی از خلاقیت و هنرآموزی در سطح پایگاه های تابستانی رخ داد  که این تعداد از هنر دوستان جذب فعالیت های فرهنگی و تربیتی شدند.

برچسب‌ها مدارس گذران اوقات فراغت فضای مجازی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس گذران اوقات فراغت فضای مجازی زنجان مدارس گذران اوقات فراغت فضای مجازی زنجان اخبار کنکور پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه امسال سال آموزش و پرورش در استان بوشهر است اظهار کرد: در سال جاری همه با هم منسجم در رفع مشکلات زیرساخت‌های آموزش و پرورش تلاش و کمک می‌کنیم.

وی یکی از برنامه‌های مهم در حل مشکلات زیرساخت فضاهای آموزشی در استان بوشهر را انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس دانست و بیان کرد: در این راستا هزار میلیارد تومان از سوی استان بوشهر از محل اعتبارات تملک دارایی، مولدسازی و مسئولیت‌های اجتماعی تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین ۱۵۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در انعقاد تفاهم‌نامه یاد شده خاطرنشان کرد: در مجموع بر اساس این تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

اجرای ۱۴۳ پروژه آموزشی

محمدی‌زاده ادامه داد: از محل این اعتبار ۱۴۳ طرح شامل ۱۳۵ مدرسه و ۸ مجتمع فرهنگی حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر بر اساس برنامه زمانبندی ساخته و تحویل می‌شود.

وی توجه ویژه به اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان در ابتدای سال جاری به حساب این اداره کل واریز شده است.

استاندار بوشهر نواختن زنگ سپاس معلم، تجلیل از معلمان شاغل و پیشکسوت و سرکشی از خانواده فرهنگیان شهید استان بوشهر را از دیگر برنامه‌ها اعلام و تأکید کرد: همه مدیران و معلمان مدارس از آموزگاران دوران تحصیل خود در مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل کنند.

ایجاد منبع جدید درآمدزایی

محمدی‌زاده در ادامه ایجاد منبع جدید درآمدزایی برای آموزش و پرورش استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: این طرح ابتدا در مرکز ۱۰ شهرستان استان بوشهر امسال اجرایی شود.

وی خواستار پرداخت سهم آموزش و پرورش از محل عوارض شهرداری‌های استان بوشهر شد و گفت: بر اساس قانون پرداخت منابعی از سوی شهرداری‌ها به آموزش و پرورش در نظر گرفته که باید در پرداخت سهم اداره کل آموزش و پرورش استان از منابع شهرداری‌ها تسریع شود.

محمدی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه جایگاه معلم اظهار داشت: معلمان پرورش‌دهنده مهمترین سرمایه جامعه و انسان‌ها محسوب می‌شوند.

وی انسان‌های پرورش یافته را پایه‌ریزان تمدن ملی و جهادگران میدان کارزار مبارزه با جهل و بی‌سوادی دانست و بیان کرد: این افراد سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند و در واقع معلمی شغل انبیا الهی محسوب می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که شهید مرتضی مطهری به معنای واقعی یک معلم دلسوز بود گفت: شهید مطهری با فکر و بیان قوی رسوخ اندیشه‌های عمیق اسلامی را ذهن جوانان دنبال می‌کرد، همان گمشده‌ای که امروز در جامعه دانش‌آموزی با آن مواجه هستیم و بخشی از تغییر رویکرد که در مدارس اتفاق افتاده ناشی از همین ضعف است.

کد خبر 6093923

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی