Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای 132 عنوان برنامه ورزشی هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی به کارکنان و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، جامعه ورزشی، قهرمانان و هیئت‌های ورزشی، اظهار کرد: هرساله هم‌زمان با فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار می‌شود که خوشبختانه استان همدان با بهره‌گیری از ظرفیت هیئت‌ها و ورزشکاران توانمند نیز برنامه خوبی تدارک و اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امسال نیز بنا بر سنت هرساله نخستین روز از این هفته هم‌زمان با مرکز استان غبارروبی قبور مطهر شهدا در استان و شهرستان‌ها انجام سپس با ائمه جمعه مستقر استان همدان دیدار و گفتگو و از رهنمودهای ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه‌های اجرایی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین حداقل حضور فیزیکی افراد برگزار می‌شود، گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 132 عنوان برنامه ورزشی در هفته تربیت‌بدنی در سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی با سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌های ورزشی، همایش‌های پیاده‌روی خانگی، مسابقات دارت کارمندان دولت، کارگاه‌های آموزشی ویژه جوانان و خانواده‌ها، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری، برگزاری مسابقات سپک تاکرا، برگزاری مسابقات پیاده‌روی در بلوار ارم، میزبانی مسابقات پرش‌بااسب قهرمانی استان در همدان، برگزاری مسابقه دال پلان، لی‌لی، هفت‌سنگ، سمینار آموزشی ویژه باشگاه‌های خصوصی، حضور روسا و مربیان ورزشکاران در نماز جمعه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در فضای مجازی در خصوص آشنایی با آسیب‌های ورزشی، همایش کوه‌پیمایی، افتتاح طرح هر پارک یک بازی بومی و محلی، برگزاری جلسه هیئت‌های ورزشی با نماینده و فرمانداران و غیره را اهم برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: هم‌زمان با این هفته در استان همدان 6 پروژه ورزشی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

سیفی، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی مسئولین و ورزشکاران محترم بتوانیم همچون گذشته برنامه‌های متنوعی را در راستای ایجاد شور نشاط همگانی ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنامه ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هفته تربیت بدنی هفته تربیت بدنی استان همدان هم زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی