Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم غبارروبی مزار شهدای ورزشکار و تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

در سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام و به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم غبارروبی مزار شهید گمنام و زیارت این مقبره که در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین قرار دارد، صبح امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون وزارت ورزش، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله و ... حضور داشتند. البته در حالی که اعلام شده بود مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم شرکت می‌کند، اما او حضور نداشت.

در این مراسم ضمن تقدیم گل به شهید گمنام و قرائت فاتحه توسط مسئولین، از خانواده شهیدان عباس آبیاری و مسعود عسگری تجلیل به عمل آمد.

عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در این مراسم اظهار داشت: از همه کسانی که در عرصه ورزش کشور تلاش و جهاد می‌کنند و در جهت ارتقای نشاط و کسب افتخارات قدم برمی‌دارند، تشکر می‌کنم. هفته تربیت بدنی فرصتی است که بتوانیم دستاوردهای ورزش را اطلاع رسانی کنیم و مردم را در جریان آنها قرار بدهیم. تلاش زیادی در حوزه گسترش ورزش انجام می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح 450 خانه ورزش روستایی در هفته جاری و 1150 خانه ورزش روستایی تا پایان سال ادامه داد: اگر همدلی و هم افزایی باشد، می‌توانیم شاهد حضور گسترده مردم در عرصه ورزش باشیم. این اعتقادات را داریم که اولویت اصلی توسعه ورزش همگانی است.

احمدی گفت: در حوزه فرهنگی شاهد اتفاقات خوب زیادی در ورزش بوده‌ایم. بیش از پنج هزار شهید ورزشکار دفاع مقدس و 135 ورزشکار شهید مدافع حرم داریم که به آنها افتخار می‌کنیم. وجود خانواده‌های این شهدا مایه برکت و افتخار است و هر قدمی که برداشته می‌شود، حاصل دعای آنها است و انشاالله قدردان وجود آنها باشیم./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش فارس در ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.
****
مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با کسب ۲نشان طلا و یک نقره جواز حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کرد.

در این پیکار‌ها که در شهر جیانگ بین چین برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار با هم رقابت کردند.
****
۳ مدال فرنگی کاران استان فارس در جام پهلوان تختی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی امید‌های جهان با حضور کشتی گیرانی از ایران، ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی کشتکار و غلامرضا تختی از فارس در وزن‌های ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی درابی در ۷۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد. ساسان سالاری، سیامک گودرزی و غلامرضا امیرنژاد داوران استان فارسی این مسابقات بودند.
****
مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی جنوب استان یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵ هزارشهید استان فارس با حضور ۶ تیم به میزبانی شهرستان مهر آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم منتخب اشکنان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر برابر تیم بیرم به پیروزی رسید.
****
در شهرستان بختگان هم مسابقات فوتسال مدارس با حضور ۹ تیم برگزار و در پایان تیم آموزشگاه امام علی به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید میرشکاری در مکان دوم ایستاد.
****
همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت در شهر بیضا برگزار شد.
****
فرهنگیان هفت استان جنوبی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، به قله چهار هزار و ۵۰ متری بلِ صعود کردند. بِل بلندترین قله استان فارس در جنوب شهرستان اقلید قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش