Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقدیم دو شهید در یک ماه گذشته نشان دهنده عظم راسخ نیروی انتظامی در برخورد با برهم زنندگان نظم و خط قرمز ما امنیت انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمددر مراسم تشییع شهید داراب امرانی با تسلیت شهادت این شهید و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی و طلایه دار حوزه نظم و امنیت سراسر کشور را عهددار است و در استان وظیفه دارد از امنیت شهروندان هم استانی دفاع کند

وی با بیان اینکه  این شهدای از افراد جان بر کف بود که در حین انجام ماموریت در راستای برقراری نظم و امنیت و مبارزه با قاچاقچیان شهید شد، گفت: نیروی انتظامی به کرات شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است در دو ماه اخیر دو شهید از این نیرو ها از جمله آنها بوده و در این راستا عزم ما برای مبارزه با عوامل و اشرار جدی تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفایی با بیان اینکه شهید داراب امرانی راه برادر خود را در سال ۶۴ طی کرد، گفت: از حضور همه  اقشار و کسانی که متولی امر امنیت هستند و همچنین مردم تقدیر و تشکر می کنم.

وی با تذکر به کسانی که درصد خدشه به امنیت نظام اسلامی هستند، گفت: خط قرمز نیروی انتظامی امنیت انقلاب اسلامی است و شهادت شهید امرانی عزم ما را برای مقابله با عوامل نا امنی جدی تر خواهد کرد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است