Web Analytics Made Easy - Statcounter

با عفو و گذشت خانواده مقتول ضمن پایان اختلافات 5 ساله، جوان درودی از چوبه دار نجات یافت.

به گزارش رکنا ، عفو و گذشت خانواده لرستانی یک روز قبل از اجرای حکم اعدام به اختلافات ۵ ساله دو خانواده پایان داد.

به همین منظور امروز همزمان با شهادت امام رضا(ع) در شهرستان دورود مراسمی برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود در این مراسم اظهار داشت: با پیگیری مسئولان قضایی، دادستان، روحانیون، امام‌جمعه و معاونت اجتماعی سپاه، ریش‌سفیدان و بزرگان سادات، قشرهای مختلف مردم و شورای حل اختلاف، خانواده مقتول از قصاص گذشتند و رضایت خود را بر آزادی قاتل اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان درودی از چوبه دار نجات یافت

سرهنگ کریم زینی‌وند افزود: متاسفانه سال 1393 در جریان یک درگیری در شهرستان دورود سید مصطفی حسینی از طایفه احمد فداله به قتل رسید و حکم اعدام قاتل پس تأیید نهایی و استیذان آماده اجرا بود که با گذشت اولیاء دم به صلح و سازش انجامید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا اعدام آزادی قتل حکم اعدام قاتل اخبار حوادث جنایت گذشت عجیب در زندان جوان اعدامی اخبار لرستان عکس فیلم تلگرام دادگاه دختر فضای مجازی ایران قتل تهران سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • درود بر ایران از قلب غزه
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟