Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه به تعبیر قرآن کار نیروی انتظامی جامعه را از نابودی و تباهی حفظ می کند، افزود: افراد دارای امکاناتی که نمی خواهند از قوانین و هنجارهای جامعه تبعیت کنند، موجب تباهی جامعه می شوند و باید نیروئی جلوی این افراد را بگیرد که نیروی انتظامی کار اصلی را انجام می دهد و برخورد می کند که کار دشوار و سختی است و نیاز به اقتدار همراه با عدالت و مروت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر"محمدجواد فدائی" صبح امروز ۲۷ مهرماه در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی استان کرمان به مناسبت آغاز هفته ناجا با اشاره به اینکه با تلاش نیروی انتظامی در استان امنیت نسبتا مطلوبی داریم، اظهار کرد: ناجا کار بزرگ و سنگینی به عهده دارد زیرا ایجاد امنیت و نظم در جامعه کار بسیار مهم و ارزشمندی است و موجب می شود مردم نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر قرآن کار نیروی انتظامی جامعه را از نابودی و تباهی حفظ می کند، افزود: افراد دارای امکاناتی که نمی خواهند از قوانین و هنجارهای جامعه تبعیت کنند، موجب تباهی جامعه می شوند و باید نیروئی جلوی این افراد را بگیرد که نیروی انتظامی کار اصلی را انجام می دهد و برخورد می کند که کار دشوار و سختی است و نیاز به اقتدار همراه با عدالت و مروت دارد.

فدائی تصریح کرد: باید برخورد نیروی انتظامی به نحوی باشد که مردم احساس کنند خصومت شخصی با کسی ندارد و برخورد و تلاشش برای خدمت و حفظ جامعه از تباهی و نابودی است و مردم نیز متقابلا باید همراهی و کمک کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مردم می توانند گزارش های به موقع به ناجا بدهند و در زمان اطلاع از ناهنجاری ها، اطلاع بدهند تا به موقع با آنها برخور شود، گفت: نکته مهم این است که خیلی از جرائم را قبل از وقوع پیشگیری کنیم و لازمه آن کار اطلاعاتی است که بخشی از آن را مردم می توانند کمک کنند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرائی باید با نیروی انتظامی همکاری داشته و زمینه های نا امنی را از بین ببرند، افزود: یکی از اهرم هائی که قاچاقچیان مواد مخدر استفاده می کنند، سوءاستفاده از افراد بیکار است و اگر شغل ایجاد نکنیم در واقع به نوعی با قاچاقچیان همکاری می کنیم و مدیری که دغدغه رفع بیکاری ندارد در واقع اجازه می دهد از بیکاران سوءاستفاده شود و این به معنی بار مضاعف بر دوش ناجا گذاشتن است.

فدائی تصریح کرد: باید دستگاه های اجرائی زمینه هائی که موجب جرم، تخلف و بی نظمی می شود را از بین ببرند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در ادامه اظهار کرد: نیروی انتظامی باید به امکانات روز و موردنیاز جامعه مجهز شود و همه به دنبال این کار هستیم و امیدواریم هرچه سریع تر به وضعیت مطلوب برسیم تا نیروی انتظامی با اقتدار همراه با مروت نظم و امنیت مطلوب را در جامعه تامین کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمان هفته نیروی انتظامی اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی

به گزارش صدای ایران از ایرنا،اجتماع مردم مشهد در حمایت از طرح نور فراجا، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳) با حضور سردار «احمد رضا رادان» فرمانده فراجا در عرصه میدان شهدای این شهر برگزار شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور