Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:40:54 GMT

مردم‌داری و صلابت جزو ویژگی‌های کارکنان ناجا است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۰۰۱۸

مردم‌داری و صلابت جزو ویژگی‌های کارکنان ناجا است

به گزارش ایرنا،«هوشنگ بازوند» روز یکشنبه در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی کرمانشاه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان و فرماندهان نیروهای مسلح استان در ستاد انتظامی کرمانشاه فرا رسیدن هفته ناجا را گرامی داشت و افزود: با مجاهدت‌های شبانه‌روزی ماموران پلیس امروز امنیت خوبی در سطح کشور برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مردمی‌بودن پلیس، اظهار داشت: همین ویژگی سرمایه بزرگی برای کارکنان ناجا به شمار می‌رود و باعث شده تا بسیاری از شهروندان برای حل مشکلاتشان به آنها مراجعه و استمدادجویی کنند.

بازوند در ادامه به اقتدار پلیس در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها دشمنان داخلی بلکه دشمنان خارجی این سرزمین نیز از نیروی انتظامی حساب ویژه‌ای می‌برند چرا که به خوبی دریافته‌اند ماموران پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و بی‌انضباطی برخورد می‌کنند.

۱۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بستری هستند

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به شعار هفته ناجا "همه برای سلامت و امنیت" اشاره کرد و گفت: امسال و با تداوم بیماری کرونا شرایط ویژه‌ای در کشور و استان حاکم شده است و از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود تمام ظرفیت و توان خود را برای مقابله با این بیماری پای کار آورند.

بازوند با اشاره به بستری بودن ۶۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان، یادآور شد: بیش از ۱۸۰ نفر از این تعداد در بخش آی سی یو بستری هستند که این زنگ خطری برای همه ماست تا بیش از پیش به توصیه‌ها و نکات بهداشتی و مسائل پیشگیرانه عمل کنیم.

او با بیان اینکه تاکنون پلیس در کنار سایر نهادها و دستگاه‌های نظامی و دولتی به خوبی برای مقابله با کرونا پای کار بوده است و همچنان به حضور آنها برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری نیاز داریم، گفت: انتظار می‌رود نیروی انتظامی با توجه به وجهه خوبی که میان مردم دارد همچنان پای کار بوده و هرجا که لازم است تذکرات و توصیه‌های لازم را به آنهایی که توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، ارائه کند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: شرایط کنونی استان مانند بسیار نقاط دیگر بسیار سخت و حساس است و باید بدانیم که بهترین راه برای مقابله و درمان این بیماری عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع و دیگر کارهای غیرضروری است.

وی در پایان بار دیگر با تبریک هفته ناجا به همه حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی استان کرمانشاه قدردانی و امنیت موجود در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

در این مراسم همچنین از تعدادی خانواده‌های شهدا، کارکنان بازنشسته و کارکنان ساعی انتظامی استان کرمانشاه با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود