Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، صبح امروز در نشست خیرین تعاونگر در اتاق تعاون با اشاره اینکه تعاونگران استان البرز همواره در تمامی عرصه های کمک رسانی پیش قدم بوده اند، گفت: مقرر شد با مشارکت تعاونگران خیر کمک هایی برای تهیه تبلت آموزشی دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد جمع آوری و اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: با توجه به به شیوع ویروس کرونا و نیز متاسفانه بدلیل شرایط ظالمانه تحریم در کشور بخشی از مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند وبرای تامین نیازهای خانواده خود دچار مشکل شده اند ونمی توانند برای تحصیل فرزندان خود امکانات اموزش مجازی در شبکه شاد فراهم کنند لذا برای اینکه فرزندان این افراد بدلیل مشکلات معیشتی از تحصیل باز نمانند باید اقدامات خیرخواهانه از سوی خیرین و اقشار مختلف با همدلی و تعاون انجام پذیرد تا با تهیه امکانات لازم برای تحصیل این دانش آموزان آنها از ادامه تحصیل مطلوب در استان باز نمانند.

فلاح نژاد افزود: این جلسه با تعاونگران نیکوکار می تواند حاوی پیام فرهنگی به دیگر اقشار جامعه نیز باشد تا همگان به شرایط جامعه و دیگران که در محرومیت هستند توجه بیشتری داشته باشند وبی تفاوت از کنار مسائل اجتماعی گذر نکنند و انجام این اقدامات خداپسندانه در جهت کمک به افراد کم برخوردار جامعه می تواند روحیه همدلی و نوع دوستی را در همگان تشویق کند که دراین مسیر خوشبختانه تعاونگران استان البرز همواره بی ادعا همراهی لازم را در حد توان داشته ومنشا خیر واثر در فعالیت های نوع دوستانه استان و کشور بوده اند.

مدیرکل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان در ادامه این نشست خاطر نشان کرد : خوشبختانه در این جلسه به همت تعاونگران خیر و مرکز نیکوکاری بخش تعاون استان و همکاری اداره کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی و اتاق تعاون البرز بعنوان متولی این مرکز در بخش تعاون ،کمک هزینه خرید 155 تبلت آموزشی و نیز مبالغ نقدی و کمک‌های غیرنقدی تعاون گران برای خرید وسایل کمک اموزشی جهت دانش آموزان محروم تحت پوشش کمیته امداد تامین شد .

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام استان البرز نیز ضمن تقدیر از کمک‌های خیرین تعاونگر استان و مرکز نیکوکاری بخش تعاون در جهت تهیه اقلام آموزشی و تبلت دانش آموزان بی بضاعت عنوان کرد: با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم‌بضاعت زیر پوشش کمیته امداد امام از آموزش مجازی با همکاری خیرین در استان و نیز تعاونگران و کمیته امداد مرکز، این تبلت‌ها خریداری و در اختیار فرزندان مددجو قرار می‌گیرد.

وی همچنین از آمادگی این مرکز نیکوکاری و خیریه در بخش تعاون در جذب کمک‌های مردمی برای رفع فقر و محرومیت در استان از سوی اقشار مردمی و تعاونگران خبر داد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اداره کار استان البرز تبلت دانش آموز کم بضاعت کمیته امداد دانش آموزان استان البرز بخش تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جذب شد که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی افزود: حدود ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

کد خبر 6093169

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد