Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در دوره برانکو بازیکن سالاری در پرسپولیس جمع شده بود و الان هم باید این گونه باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل حلالی درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار کرد:

بعد از این که تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد خیلی‌ها انتظار داشتند شرایط تیم بهتر شود اما به واسطه مشکلاتی که وجود داشت تیم درگیر حواشی عجیبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مسائلی که مشکلات زیادی ایجاد کرد بحث مطالبات برانکو ایوانکوویچ بود. بعد از این که باشگاه نتوانست مطالبات مربی را بدهد و از سوی بازیکنان تحت فشار بود ناگهان مشکلاتی ایجاد شد که کسی تصورش را نمی‌کرد. باید پذیرفت در زمانی که تیم به تهران بازگشت باشگاه در حد توانش از بازیکنانان قدردانی کرد. به همین خاطر فکر می‌کنم بازیکنان هم باید صبوری به خرج می‌دادند و بیشتر تحمل می‌کردند تا مشکلات برطرف شود. این که در شرایط خاص باشگاه را تحت فشار قرار دهند کار درستی نیست. البته من ارزش کار بازیکنان را در رساندن تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا بسیار بالا می‌دانم اما باید پذیرفت الان هم باشگاه شرایط خاصی را سپری می‌کند.

وی ادامه داد:

آن طور که من خبر دارم بیش از ۹۰ درصد از قرارداد بازیکنانان پرداخت شده است. در خاطرم نیست که سال‌های قبل در پرسپولیس چنین پولی به بازیکنانان داده شده باشد. متاسفانه به خاطر همین مسائل مالی اتفاقاتی الان در پرسپولیس رخ داده که به حواشی دامن زده است. درست است که باشگاه الان به خاطر ضعف مدیران سابق درگیر مشکلاتی شده اما الان نمی‌شود که باشگاه را تحت فشار گذاشت و مشکلات را بیشتر کرد. در این شرایطی که واقعا حساس است و پرسپولیس باید خودش را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا و کسب یک افتخار بزرگ آماده کند بازیکنان باید خویشتن دار باشند. الان هیچ باشگاهی در ایران وجود ندارد که بیش از ۹۰ درصد به بازیکنانش پرداختی داشته باشد. شاید باشگاهی همچون سپاهان در این شرایط پول خوبی به بازیکنانش داده باشد اما خیلی از باشگاه‌ها الان توانایی پرداخت مطالبات بازیکنانشان را به طور کامل ندارند. اگر بازیکنی در پرسپولیس ۸۰ درصد پولش را بگیرد انگار هزار برابر پول گرفته است. پرسپولیس یک برند است و بازیکنان باید این موضوع را درک کنند.

او در ادامه درباره حواشی ایجاد شده برای شجاع خلیل زاده و بشار رسن هم گفت:

باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام می‌دهد که این دو بازیکن را حفظ کند و تیم از نظر مهره قدرتمند باقی بماند اما باید قبول کرد رفتار شجاع خلیل زاده هم حرفه‌ای نیست. بازیکنی که دو سال با پرسپولیس قرارداد دارد چرا باید از الان به فکر افزایش مبلغ قرارداد و مدت آن باشد. اگر در دوره‌ای از مسابقات بازیکن جوانی عملکرد خوبی داشت مربی به طور رسمی برای باشگاه نامه می‌نویسد که مبلغ قرارداد فلان بازیکن را بیشتر کنید چون او تاثیر گذار است. ما تا به حال در جایی ندیده‌ایم که یک بازیکن با وجودی که قرارداد دارد باشگاه را تحت فشار قرار دهد که مبلغ قراردادش را افزایش دهد. من فکر نمی‌کنم این گونه رفتارها حرفه‌ای باشد و امیدوارم باشگاه با یک مدیریت و درایت خوب این مشکل و حاشیه را حل کند.

حلالی در ادامه گفت:

ما بازیکن سالاری را در دوره برانکو جمع کردیم. در دوره برانکو یک نفر حرف می‌زد و همه گوش می‌دادند و مدیریت از تصمیم سرمربی حمایت می‌کرد. الان هم باید این گونه باشد. نباید اجازه دهیم حواشی و مشکلات این چنینی به تیم فشار بیاورد و باشگاه را از هدف اصلی خود دور کند. یک بازیکن وقتی قرارداد می‌بندد باید پایبند قراردادش باشد. باشگاه هم در مقابل باید به موقع به او پرداختی داشته باشد تا مشکلی به وجود نیاید. نباید به خاطر این گونه مسائل بحران‌هایی ایجاد شود که پرسپولیس از روند رو به رشدش دور شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن اسماعیل حلالی بشار رسن شجاع خلیل زاده تحت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟