Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از رسیدگی به تمامی پرونده‌های معوق خبر داد. کمال رئوف، دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در گفت‌وگو با میزان و در خصوص برخورد با تبلیغ وکالت تضمینی بیان کرد: در مورد دو پرونده برای آن‌ها کیفرخواست صادر شده و در دادگاه در حال رسیدگی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه خاطرنشان کرد: قاعدتا اگر وکیلی از این موضوع تبعیت نکند، تخلف انتظامی محسوب شده و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: اخیرا یکی دو مورد گزارش در خصوص وکالت تضمینی واصل شد که در بررسی‌ها مشخص شد که این افراد از وکلای مرکز نبودند و بدون مجوز مرکز یا کانون فعالیت می‌کردند و مورد دیگر مربوط به کانون وکلا بود که در صلاحیت ما نبود.   بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت پرونده‌های معوق در دادسرای انتظامی مرکز وکلا رئوف در بخش دیگری از سخنان خود از استقرار دادسرای انتظامی در همه استان‌ها به جز استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان خبر داد و عنوان کرد: تلاشمان این است که تا هفته آینده دادسرای انتظامی در این دو استان مستقر شود.

دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در بخش پایانی سخنان خود از رسیدگی به تمامی پرونده‌های معوق خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر پرونده رسوبی و معوق در دادسرای انتظامی وجود ندارد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان انتظامی قوه قضاییه کیفرخواست مرکز وکلا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان انتظامی قوه قضاییه کیفرخواست مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه دادستان انتظامی مرکز وکلا دادسرای انتظامی پرونده های معوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.  

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد