Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مرزبان نظری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز همچنین بنیاد برکت ۱۰ هزار بسته بهداشتی و لوازم التحریر و نوشت‌افزار را به دانش‌آموزان در مناطق محروم کرمانشاه اهدا کرد.

وی با اشاره به کوچ عشایر و لزوم فراهم کردن شرایط تحصیل و آموزش برای آنها افزود: در این راستا امروز ۱۰ مدرسه پیش‌ساخته سیار برای عشایر کوچ روی استان با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت ساخته و در نقاط مختلف استان همراه یک معلم، آموزش‌های تحصیلی لازم به عشایر داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در خصوص پروژه‌های بنیاد برکت در استان هم گفت: از سال ۱۳۸۷ که بنیاد برکت تاسیس شده تاکنون ۶۶ مدرسه با ۳۶۵ کلاس درس و با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان در استان کرمانشاه افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شده و به جز این آمار و در حال حاضر ۱۱ مدرسه با ۱۰۲ کلاس درس هم در دست اجرا و تکمیل است.

خیرین به اندازه یک آجر کمک کنند

نظری از همه مردم برای کمک به ساخت مدرسه دعوت کرد و گفت: خیرین می‌توانند در طرح « آجر به آجر » با مراجعه به سامانه « مهر مدرسه » و انتخاب استان کرمانشاه حداقل مبلغ یک آجر را از طریق درگاه‌های بانکی پرداخت و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

وی در خصوص میزان مشارکت و استقبال مردم از این طرح هم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین ۴۲ مدرسه را با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در استان ساخته و به فضای آموزشی استان اضافه کردهاند.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور بنیاد برکت کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور بنیاد برکت کرمانشاه سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور بنیاد برکت کرمانشاه اخبار کنکور بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۰ خیرمدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت ۴۰۰ خیر در مدرسه سازی چهارمحال و بختیاری گفت: این تعداد خیر تاکنون بیش از ۴۰۰ فضای اموزشی، پرورشی و ورزشی را احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرارداده اند.
آقای کریمی افزود: ۸۲ مدرسه در استان توسط خیرین در دست احداث است که تعهد خود را پرداخت کرده اند و با تأمین ۵۰۰ میلیارد تعهد دولت به زودی به بهره برداری می‌رسند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز باتاکید به کمبود هزار کلاس درس افزود: ۲۰ مدرسه نیمه تمام در استان وجود دارد که سهم دولت پرداخت شده و برای تکمیل آنها مشارکت خیرین ضرورت دارد. آقای امیریان ابراز امیدواری کرد با جشنواره ۲۶ خیرین مدرسه ساز استان تکمیل این طرح‌ها توسط خیرین تسهیل و تسریع شود.
مدیرکل روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این جشنواره مشارکت خیرین برای ساخت مدرسه در دو سال و نیم اخیر را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: دراین مدت با مشارکت خیرین و دولت ۳۱ هزار و ۸۷۷ کلاس درس در کشور ساخته شد.
وی ساخت ۲۰۰ مدرسه در مقیاس بزرگ درکشور در برنامه هفتم توسعه، توجه به مدرسه به عنوان کانون پیشرفت توسعه محله، توجه به معماری ایرانی و هویت بخشی به مدارس را از جمله راهبرد‌های سازمان مطبوعش درسال جاری دانست.
خواجه صالحیانی گفت: این مهم محقق نمی‌شود مگر با مشارکت جدی خیرین مدرسه ساز.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز اعتبارات سفر‌های استانی رئیس جمهور را برای مدارس استان ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با جذب این اعتبارات قطعا مدارس کانکسی و غیراستاندار از چرخه آموزش و پرورش حذف و مدارس مستحکم و مطابق با استاندارد‌های ملی جایگزین خواهد شد.
در جشنواره ۲۵ خیرین مدرسه ساز در استان چهارمحال و بختیاری ۶۴ میلیارد تومان متعهد شدند که تا کنون ۷۰ درصد آن محقق شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۰ خیرمدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز درچهارمحال و بختیاری
  • رویداد ۲۶ امین جشنواره خیرین مدرسه ساز دراستان بوشهر برگزارمی‌شود
  • استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس در کشور احداث می‌شود
  • اولین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی کشور در قاین افتتاح شد
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند