Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:20:11 GMT

امنیت مطلوبی در قطب صادرات نفت کشور حکم‌فرما است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۴۷۵۸

امنیت مطلوبی در قطب صادرات نفت کشور حکم‌فرما است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی کمالی صبح یکشنبه در نشست گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: به منظور تأمین امنیت، نیروی انتظامی شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، افزود: این امنیت به راحتی به دست نیامده و فداکاری‌های فراوانی در این زمینه توسط نیروهای مسلح ما صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خارگ تصریح کرد: اقدامات بسیار مناسبی توسط این نیرو در حوزه تأمین امنیت جزیره خارگ صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

شاخص‌های امنیتی خارگ بالاست

ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه نیز در این مراسم اظهار داشت: سبزپوشان مقتدر نیروی انتظامی در جزیره خارگ اقدامات بسیار مناسب در حوزه محیط پیرامونی جزیره داشته‌اند که شایسته تقدیر است.

وی افزود: با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته توسط نیروی‌های مسلح مستقر در خارگ شاخص‌های امنیتی این جزیره بالاست و نشان از عزم خادمان ملت در این عرصه است.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه شهدا محور وحدت هستند تصریح کرد: کشور امروز بیش از پیش نیاز به انسجام و اتحاد دارد. همدلی و همزبانی راه برون رفت از مشکلات است.

پایش تصویری در خارگ ضروری است

یوسف وطن رئیس شورای شهر خارگ نیز در ادامه اظهار داشت: محور و زیر ساخت توسعه در هر مکان قبل از سرمایه گذاری و توسعه، امنیت است.

وی افزود: با همت جهادی نیروهای خدوم نیروی انتظامی در این جزیره امنیت بالایی در جزیره بر قرار است، این امنیت روانی در سطح جامعه قابل مشاهده است.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: پایش تصویری یکی از موارد مورد نیاز و ضروری در سطح جزیره است.

همدلی مردم و پلیس در خارگ

سرهنگ سید جبار موسوی فرمانده نیروی انتظامی خارگ در ادامه افزود: پلیس امروز، یک پلیس جامعه محور و پلیس مردمی است. اعتماد مردم بزرگترین سرمایه پلیس است.

وی افزود: امروز شعار پلیس، باهم برای امنیت و سلامت است، پشتوانه مردمی دلگرمی و باعث سرافرازی پلیس است.

فرمانده انتظامی خارگ تصریح کرد: برقرار امنیت با وجود مردم و هم افزایی مردم محقق خواهد شد. اگر امروز امنیت خوبی در جزیره برقرار بوده، بی شک از همدلی و هم افزایی مردم و پلیس است.

کد خبر 5050565

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی بوشهر شورای شهر خارگ جزیره خارگ موسی کمالی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا گرگان اربعین حسینی شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند