Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:29:06 GMT

نماینده شازند به قالیباف تذکر داد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۴۸۶۴

نماینده شازند به قالیباف تذکر داد

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در جلسه امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی  «محمود احمدی بی غش» در تذکر شفاهی خود به رییس مجلس و هیات رئیسه افزود: چرا رییس مجلس و هیات رئیسه به نطق‌های نمایندگان توجه نمی‌کنند و تا زمانی که نماینده می‌خواهد نطق کند، رییس مجلس از صحن خارج می‌شود.

وی افزود: رییس مجلس قول داده بود که این مجلس با مجلس قبل متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چرا رییس مجلس و هیات رئیسه اجازه نمی‌دهند سوال ۲۰۰ نماینده از آقای رییس جمهور اعلام وصول شود؟

وی ادامه داد: آیا اینجا مجمع تشخیص مصلحت است که رییس مجلس اعلام می‌کند چه چیزی وصول شود و چه چیزی وصول نشود؟

«احمدحسین فلاحی» نیز در اخطاری بر اساس اصل ۱۲۱ قانون اساسی گفت: همه مردم منتظر هستند تا مجلس نسبت به وعده‌هایی که داده است به درستی عمل کند در غیر این صورت مردم دلسرد شده و و مشخص خواهد شد ما به وظایف خود به درستی عمل نکردیم.

وی با ابراز نگرانی از افزایش تعداد کشته شدگان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا که مانند سقوط یک هواپیما در روز است، تصریح کرد:  به رغم فعالیت برخی از استان‌ها برای ساخت واکسن کرونا، هنوز جواب قطعی دراین باره دریافت نشده است که این موضوع بیشتر نگران کننده است. البته وزارت بهداشت تلاش های لازم رادر این زمینه انجام می‌دهد ولی کادر درمانی فرسوده شدند.

«علیرضا پاک فطرت» نماینده شیراز  نیز تذکر خارج از دستور خود در پیشنهادی به هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: بعد از دو هفته تعطیلی مجلس وقتی دستور جلسه را دیدم تعجب کردم. در حالی که بهتر است نمایندگان به جای پرداخت به طرح‌های یک فوریتی و دو فوریتی به عدم ثبات اقتصادی دربازار و مشکلات در بخش ارز، فولاد، خودرو،  بورس و طلا بپردازند.

وی افزود: امروز فقرا در حال ضعیف شدن و تولید کنندگان در حال ورشکست شدن هستند و در این زمان اگر قیمت‌ها در همه بخش‌ها کنترل شود و چند قانون در تسهیل فضای کسب و کار انجام شود و مجلس یک ماه وقت خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی بگذارد، می توان به ثبات قیمت امیدوار بود.

«جلیل رحیمی جهان آبادی» نماینده تربت جام نیز در تذکر شفاهی پس از اعلام نیازها و کمبودهای حوزه انتخابی خود، اظهارداشت: در کشور باید بحران عمده کشور را شناساسی کرده و پیشنهاد می شود وقت مجلس به مدت یک یا دو هفته به موضوعات اقتصادی و معیشتی مردم اختصاص داده شود.

«علیرضا سلیمی» نماینده محلات و دلیجان نیز در تذکر شفاهی خود عنوان کرد: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان قرار بود دولت برای خسارت به کسب و کارهایی که از کرونا آسیب دیدند اختصاص بدهد، ولی درحوزه انتخابی بنده به هیچ صنفی  هنوز خسارتی پرداخت نشده و لازم است دیوان محاسبات در این زمینه ورود کند.

وی ادامه داد: یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کرونا توسط دولت برداشت شد و  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفتند فقط ۲۷ درصد برای مبارزه با کرونا اختصاص داده شده است. سوال این است که بقیه این مبلغ کجاست؟

نماینده مردم محلات خاطرنشان کرد: قرار بود شبکه شاد مجانی باشد که نیست و کشوری که دومین ذخائر گاز جهان را دارد در بیشتر حوزه های انتخابی از داشتن کپسول گازمایع محروم است،  آیا زمان ورد سازمان بازرسی کل کشور دیگر نهادها فرا نرسیده است؟

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی صندوق توسعه ملی محمد باقر قالیباف علیرضا سلیمی محمود احمدی بیغش دولت علیرضا پاک فطرت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صندوق توسعه ملی محمد باقر قالیباف علیرضا سلیمی محمود احمدی بیغش دولت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی صندوق توسعه ملی محمد باقر قالیباف علیرضا سلیمی محمود احمدی بیغش دولت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور هیات رئیسه رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫#مجلس_۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫#مرکز_پژوهشها‬⁩ و ⁧‫#دیوان_محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫#دولت_تردمیلی_۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫#واقعیت_عینی_جامعه‬⁩ و ⁧‫#سفره_های_کوچک_شده_مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم: هر کسی به جز ⁧‫#قالی_باف‬⁩ ⁧‫#رییس_مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان