Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی حدود دو هفته روز گذشته روند بیماری در چهارمحال و بختیاری با یک سیر افزایشی و شیب ملایمی در حال افزایش است، ادامه داد: به دنبال این هستیم از شیوع این بیماری در سطح استان بکاهیم.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در استان، تاکید کرد: نکته قابل توجه افزایش میزان بروز بیماران سرپایی در شهرستان لردگان است و این شرایط اگر با همین روند ادامه پیدا کند، در چند هفته آینده با افزایش موارد بستری در این شهرستان مواجه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در شهرستان بروجن به یک ثبات نسبی در تعداد بیماران رسیده‌ایم و این به معنای از بین رفتن خطر بیماری نیست، ولی سیر افزایشی ادامه ندارد.

وی عنوان کرد: در شهرستان شهرکرد به دلیل اینکه بیماران بدحال سایر شهرستان‌ها نیز به بیمارستان هاجر (س) منتقل می‌شوند، این مرکز درمانی کماکان با همه ظرفیت خود در حال فعالیت است و بخش‌های ویژه و عادی آن پر از بیمار است.

وی با اشاره به هفته ملی سلامت بانوان ایران گفت: زنان در زندگی شخصی و اجتماعی خود با نگرانی‌ها و آسیب‌های عمده‌ای مواجه هستند که این عوارض از زمان شیوع کووید ۱۹ دوچندان شده است، چراکه از یک سو در معرض ابتلاء به این بیماری بوده و از سوی دیگر تحت تأثیر نگرانی‌ها و اضطراب ناشی از این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: زنان همیشه در طول تاریخ نقش حمایت گرانه داشتند، همین امر آنان را به عنوان فاکتورهای اصلی سلامت خانواده معرفی می‌کند، اما در شرایط این روزها فشار بیشتری بر زنان شاغل به‌ویژه آن‌هایی که در سیستم بهداشت و درمان فعال هستند وارد می‌شود و ممکن است سلامت ایشان را با مخاطره مواجه کند.

کد خبر 5050684

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا گرگان شهرکرد اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد