Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با ادعای ساخت داروی قطعی درمان کرونا در برخی استان های کشور از بی تفاوتی نسبت به آن انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، احمد حسین فلاحی در جلسه علنی صبح روز یکشنبه 27 مهر 99 مجلس در اخطاری مستند به اصل ۱۲۱ قانون اساسی و با اشاره به آمار فوت ناشی از کرونا در هر شش دقیقه مدعی شد: این در حالیست که برخی استان ها دارویی ساخته اند و من یک نمونه آن را آورده ام که هشت ماه پیش برای درمان قطعی کرونا معرفی شده اما به آن توجه نشده، مردم تلف می شوند و کسی به فکر مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت هم با تمام تلاشی که کرده نیاز به کمک دارد. در دولت چه خبر است؟ چرا به آنها کمک نمی شود؟

این نماینده مجلس با بیان اینکه هر روز به اندازه سقوط یک هواپیما تلفات کرونا را شاهد هستیم گفت: اراده ای برای اجرای پروتکل‌ها نیست و در این زمینه با تبعیض برخورد می شود. مثلا ورود به مشهد ممنوع می‌شود ولی ورود به جاده‌های شمال، مترو و بازار آزاد است.

وی هم‌چنین مدعی شد: رسانه هایی که در اختیار دولت هستند می خواهند تمام مشکلات را به گردن نظام بیندازند. وضعیت جامعه خوب نیست و همه کسانی که دلداده بودند دلسرد می‌شوند. مردم منتظرند اتفاقی توسط مجلس بیفتد.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد که اداره جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر خطاب به وزارت بهداشت گفت: آقای فلاحی دارو را همراه خود آورده، به این موضوع رسیدگی کنید.

لینک کوتاه: asriran.com/0039aI

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: داروی کرونا نماینده همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سنجربگی گفت: با برگزاری این مانور‌ها و با بالا بردن توان عملیاتی تیم‌ها و ایجاد انسجام بین اعضا می‌توان پاسخگویی مناسبی برای مقابله با بحران داشت.

او افزود: حضور تیم‌های درمانی در مانور‌های باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف را بررسی کنند تا بتوانند در شرایط اضطراری از آمادگی کامل برخوردار باشند و در میدان‌های عملیاتی پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: مانور تیم‌های درمان اضطراری در روستای نیر با حضور تیم‌های درمان اضطراری شهرستان‌های بهار و رزن و روستای شوند با حضور شعب فامنین و کبودراهنگ برگزار شد.

سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: افزون بر ۶۰۰ نفر از مردم روستا‌های نیر و شوند از خدمات بهداشتی، درمانی، سلامت محور، پزشکی، مامایی، روانشناسی، پرستاری، بینایی سنجی، تجویز داروی رایگان، کنترل فشار خون، تغذیه و آموزش بهره‌مند شدند.

 

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر