Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با مدیرعامل و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک جمعیت خیریه، مردمی و عام المنفعه است اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در آسیب‌ها و حوادث به سرعت جهت کمک رسانی به مردم حضور پیدا می‌کند که علی‌رغم جنبه سازمانی یک وظیفه دینی است و به معنای دیگر همه مردم عضو هلال احمر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هر کسی رسیدگی به امور مسلمانان کوتاهی کند مسلمان کامل نیست در همین راستا هم مسلمانی که شهادتین را گفت یک عضو از هلال احمر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: هلال احمر در امدادهای تخصصی نیازمند افراد دانا و توانمند است که خوشبختانه هلال احمر استان لرستان بر اساس گزارشی که ارائه شد در این راستا تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

او بیان کرد: برخی دستگاه‌ها اگر کارشان را به خوبی انجام ندهند آثار عدم کمیت و کیفیت کارشان به سرعت نمایان نمی‌شود ولی هلال احمر سازمانی است که اگر هنگام حوادث به موقع وارد عمل نشود کمیت و کیفیت کارشان به سرعت آشکار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه هلال احمر سازمانی است که تاب کم کاری را ندارد گفت: استان لرستان سال گذشته دو مرتبه دچار سیل شد که با حضور به موقع هلال احمر متوجه شدیم رسیدگی به مردم آسیب دیده بسیار مفید، ارزشمند کارساز و در بالا بردن روحیه افراد آسیب دیده بسیار موثر است.

او با اشاره به ابقاء مدیر عامل فعلی هلال احمر تصریح کرد: مردم از مدیر جدید آورده جدید می‌خواهند برهمین اساس باید در درون و بیرون از سازمان از افراد مبتکر، خوش فکر و توانا برای آورده‌های جدید بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: بهره بردن از نیروهای داوطلب هلال احمر جهت حوادث ناگهانی بسیار اهمیت است و همچنین باید با به کارگیری جوانان مومن، پای کار، معنویت‌گرا و اخلاق مدار آمادگی لازم را برای مقابله با کرونا داشته باشد.

او با بیان اینکه هر چه بتوانیم مسائل فرهنگی و دینی را عمق ببخشیم در کارها موفق می‌شویم اظهار داشت: با توجه به اینکه هلال احمر با مردمداری خلق و خوی‌های متفاوت در ارتباط است بر همین اساس کارکنان هلال احمر باید از ظرفیت بالا، صبر و شکیبایی در مقابله با ناملایمات برخوردار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ضمن تاکید برمقابله با فرصت شغلی نابرابر افزود: آنچه امروز مردم را آزار می‌دهد می‌بینند با تبعیض و عدم رعایت عدل و انصاف افرادی در دستگاه‌های دولت جذب می‌شوند در همین راستاکسی که می‌خواهد مدیر باشد باید توصیه ناپذیر باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مسئولان استان اگرمی‌خواهند مدال امین الله را بر گردنشان آویزن شود باید قانون، عدل و انصاف را در استخدام‌ها و سایر امور رعایت کنند.

او با بیان اینکه آنچه مردم را آزار می‌دهد عدم توجه به فرصت‌های شغلی برابر است بیان کرد: متاسفانه گاهی از دستگاه‌ها اخباری شنیده می‌شود که بسیار ناراحت کننده است و استخدام‌ها بر اساس نسبت فامیلی انجام می‌شود پذیرفته نیست بلکه باید فرصت شغلی برابر باشد و برای استخدام‌ها فراخوان عمومی زده شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه در لرستان فرصت های شغلی فراخوان عمومی نیرو های داوطلب هلال احمر نماینده ولی فقیه در لرستان جمعیت هلال احمر استخدام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در جریان سیل اخیر به ۵۱۱ نفر امدادرسانی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمود اکبری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۵۱۱ نفر در سیل اخیر که بیشتر نقاط استان را متاثر کرد، توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: عملیات ویژه سیلاب نیرو‌های هلال احمر از پنجم تا هشتم اردیبهشت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان ادامه یافت و امدادگران همچنان در آماده باش کامل هستند.

وی عنوان کرد: طبس، بشرویه، سرایان، سربیشه، زیرکوه، نهبندان، بیرجند و خوسف از جمله شهرستان‌های درگیر سیل و آبگرفتگی بودند که ۱۵۹ خانوار امدادرسانی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اسکان اضطراری ۱۴۴ نفر در اماکن عمومی از جمله مدارس، مساجد و حسینیه‌ها گفت: ۵۸ نفر هم به مکان امن منتقل شدند.

وی از رهاسازی ۴۷ نفر در ۱۲ خودرو گرفتار سیلاب خبر داد و افزود: ۴۳ تیم عملیاتی در قالب ۱۳۴ امدادگر در این مدت به افراد گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند.

اکبری عنوان کرد: ۱۲ دستگاه موتور پمپ، ۹ دستگاه لجن کش، هشت دستگاه کف کش و ۳۲ دستگاه تخلیه آب منازل مسکونی نیز در این امدادرسانی‌ها به کارگیری شده است.

وی با اشاره به سیل چهارشنبه شب در شهرستان زیرکوه گفت: روستای نوده زیرکوه به دلیل شکسته شدن بند خاکی روستا توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر تخلیه و مردم به مکان امن منتقل شدند.

فعالیت سامانه بارشی اخیر از عصر سه شنبه چهارم اردیبهشت در خراسان جنوبی آغاز شد و از روز بعد در اغلب مناطق استان شدت گرفت به طوری که شامگاه چهارشنبه شهرستان‌های زیرکوه، بشرویه، سرایان و طبس درگیر سیلاب شدند و در زیرکوه شکسته شدن ۲ بند خاکی را در پی داشت.

بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی تا اواخر وقت دیروز (جمعه) از جمله مرکز استان ادامه یافت و سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارات مالی شد، اما تاکنون خسارت جانی ناشی از سیل اخیر در این استان گزارش نشده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی تا امروز هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر