Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری این استان افزود: مدیران استان نباید به هر بهانه‌ای از رسانه‌ها و از جمله رسانه‌های مجازی شکایت کنند و باید مراقبت بیشتری شود.

وی ادامه داد: ممکن است رسانه‌ای از سر بی‌آگاهی خبری در رسانه خود منتشر کند که خلاف واقعیت باشد، که در اینجا وظیفه دستگاه و مدیر مربوطه این است که به جای شکایت، مطلب اصلاحیه را در اختیار آن رسانه قرار دهد تا از بروز شایعات و مشکلات بعدی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی در ادامه با تاکید بر پرداخت مطالبات دستگاه‌های خدمات‌رسان استان، تصریح کرد: به جز دانشگاه علوم پزشکی که در شرایط خاص کرونا قرار دارد و نباید بر آن فشار مالی وارد کرد، سایر دستگاه‌ها در حد توان و بضاعت خود نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان و روند فعالیت ادارات و نهادهای دولتی، تصریح کرد: به جز موج اول، در سایر موج‌های شیوع کرونا تکلیف و وظیفه‌ای برای دورکاری کارمندان ادارات از سوی ستاد ملی کرونا مشخص نشد اما با این وجود اداراتی که می‌توانند با نیروی کمتر امور خود را انجام دهند اجازه دورکاری به کارمندان بدهند.

عباسی به ظرفیت کانون وکلای استان نیز اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها و ادارات در پرونده‌های حقوقی خود از توان و ظرفیت وکلای مجرب و متعهد این کانون استفاده کنند.

وی در پایان بر پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عمومی مردم نیز تاکید کرد و گفت: امید است با رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم انگیزه و شور لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری در سال آینده فراهم شود.

برچسب‌ها شکایت رسانه چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت رسانه چهارمحال وبختیاری شکایت رسانه چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است