Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ هزار و ۹۵ بار، شهروندان آستارایی و گردشگران با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته اند، گفت: ۸۰ درصد تماس ها به حضور پلیس و اجرای عملیات منجر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«محمد نمازی» یکشنبه( ۲۷ مهر) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری های این شهرستان که به مناسبت هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهارکرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و پلیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا بیان اقدامات صورت گرفته توسط ناجا و ارائه خدمات مضاعف به مردم را از اهداف برگزاری هفته نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: اگر گره ای در کار مردم بوده در این ایام تاکید شده است، مشکلاتشان در صورت امکان برطرف شود.

 

وی از افزایش صددرصدی کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: در حدود هفت ماه گذشته از سال جاری ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

 

نمازی با بیان اینکه در مدت مذکور کشف سلاح شکاری ۱۸۶ درصد افزایش داشته است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا خاطرنشان کرد: در طول سال جاری ۶ نفر بر اثر سانحه تصادف جان خود را در جاده های آستارا از دست داده اند.

 

وی از دستگیری ۱۰ سارق وسایل کامیون های ترانزیتی در آستارا خبر داد و افزود: این سارقین که در جلوی گمرک ترانزیتی و پایانه بار اقدام به سرقت می کردند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

نمازی از شهروندان خواست از اجاره دادن واحدهای مسکونی خود به افراد ناشناخته خودداری و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا، دستگیری ۲ کیف قاپ حرفه ای را از دیگر اقدامات پلیس این شهرستان عنوان کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، افزود: ۹ تالار باغ بدون مجوز در آستارا فعال است.

 

نمازی تصریح کرد: پلیس با هنجار شکنی ها در مراسم عروسی تالار باغ ها برخورد قانونی می کند و شهروندان به این نکته توجه داشته باشند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ هزار و ۹۵ بار، شهروندان آستارایی و گردشگران با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته اند، خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد تماس ها به حضور پلیس و اجرای عملیات منجر شده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تلفن ۱۱۰ کشفیات مواد مخدر هفته ناجا بندر آستارا سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!

ایست‌های بازرسی به موازات گشت‌های ارشاد در تهران در حال افزایش است.

به گزارش انتخاب، غلامرضا شریعتی، نماینده مجلس، درباره افزایش ایست‌های بازرسی در تهران به خبرنگاران گفت: این مسائل وظایف عادی نیروی انتظامی است و نیازی به هماهنگی با مجلس و نهاد‌ها ندارد. نیروی انتظامی وظیفه دارد برخی جرائم آشکار را پیگیری و با آن‌ها برخورد کند. از مسائل ترافیکی تا حجاب و سرقت و... که جز وظایف نیروی انتظامی است و جامعه مقداری حساسیت غیرطبیعی دارد. نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه‌ی ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.

او افزود: لایحه‌ی حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.

شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است؛ یک زمان نیروی انتظامی طرح‌های مختلف اجرا می‌کند و به نظر من لازم به هماهنگی با مجلس و دستور جدید نیست. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود، رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها