Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:11:11 GMT

مرغ منجمد با نرخ دولتی در کرج توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۳۴۰۲

مرغ منجمد با نرخ دولتی در کرج توزیع می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس اتحادیه مرغ فروشان مرکز استان البرز از توزیع مرغ منجمد با نرخ دولتی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

کاظم حاج‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه "مشکلی در توزیع مرغ وجود ندارد" اظهار داشت: در حال حاضر توزیع مرغ منجمد برای رفع نیاز مردم و تنظیم بازار در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم  توزیع مرغ منجمد در بازار تأثیر مثبتی بر فضای بازار داشته باشد و سبب کاهش قیمت مرغ شود.

تشدید نظارت‌ها بر بازار مرغ در استان گیلان / برخورد جدی با هرگونه اختفاء و گرانفروشی ‌ قیمت مرغ دوباره پر کشید/ یک کیلو گوشت مرغ 24 هزار تومان کمبود مرغ در شهرکرد/ زمزمه گران شدن دوباره به گوش می‌رسد

رئیس اتحادیه مرغ فروشان مرکز استان البرز گفت: در حوزه فروش مرغ، فروشندگان به قیمتی که مرغ را خریداری می‌کنند با  10 درصد سود به مشتریان می‌فروشند.

حاج محمدی با بیان اینکه "روزانه تعدادی مرغ منجمد برای استفاده مردم و فروش به نرخ مصوب در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد" تصریح کرد: قیمت مصوب مرغ منجمد برای مغازه‌ داران 13900 تومان است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توزیع مرغ مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد