Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ولایتی از توزیع بسته های معیشتی به ارزش ۵۰ میلیون تومان به همت بچه های مسجد داودقلی زنجان در سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع) بسته های معیشتی آماده و تقدیم نیازمندان شناسایی شده گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ولایتی با اشاره به اینکه نیازمندان واقعی شناسایی شده در زنجان با کرامت وعزت وبا حفظ شخصیت شان حمایت می شوند، خاطرنشان کرد: به برکت نام امام حسن (ع) نیازمندان زیادی میهمان سفره آن حضرت شده و از این بسته ها بهره من گردیدند.

 

وی ارزش بسته های معیشتی تهیه شده به همت خیرین و اصحاب مسجد را 50 میلیون تومان خواند و گفت: بچه های مسجد داودقلی زنجان در این راه با هدف خدمت به مردم و نیازمندان به کمک های مومنانه ادامه می دهند.

حجت الاسلام ولایتی، مسجد داودقلی را ملجا و پناهگاه واقعی و عملی مردم خواند و گفت: این خدمات با رعایت دقیق اصول شرعی، فرهنگی اجتماعی و بهداشتی انجام می شود که موجب اقبال بیشتر مردم و مسئولین به این مسجد شده است.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: گروه جهادی مسجد داودقلی زنجان امام جماعت مسجد داودقلی زنجان مسجد داودقلی زنجان بسته های معیشتی مسجد داودقلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه

دریافت 40 MB کد خبر 6090924

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه