Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:54:28 GMT

مذاکرات بر سر حادثه هواپیمای اوکراینی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۶۹۳

مذاکرات بر سر حادثه هواپیمای اوکراینی آغاز شد

دومین دور از مذاکرات هیات‌های ایرانی و اوکراینی با سه دستور فنی، حقوقی و قضایی درباره سانحه سقوط هواپیمایی اوکراین در وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایمنا، روز گذشته تیم مذاکره کننده اوکراینی وارد تهران شد و مذاکرات دو جانبه از صبح دوشنبه برگزار شده است این مذاکرات تا ۳۰ مهر ادامه خواهد داشت.

سرپرستی هیئت ایرانی در این دور از مذاکرات را محسن بهاروند معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بهاروند، در این دور از مذاکرات سه جلسه فنی برگزار خواهد شد. یکی از این جلسات در مورد بحث‌های فنی است که سازمان هواپیمایی انجام خواهد داد. یک جلسه در مورد مسائل قضائی است که همکاران قوه قضائیه انجام می‌دهند و یک جلسه هم در مورد مسائل حقوقی درباره میزان غرامت افراد و هواپیما است.

وی با بیان اینکه پس از آنکه این سه گروه با یکدیگر ملاقات کرده و پیشرفت حاصل شد، یک جلسه عمومی خواهیم داشت، افزود: در آن جلسه، من و همتای اوکراینی به علاوه همه گروه‌هایی که با هم مذاکره کردند، حضور خواهیم داشت و پیشرفت‌های آنها را می‌بینیم.

بهاروند با بیان اینکه سعی‌مان این است که هر چه سریع‌تر و در کوتاه‌ترین زمان مذاکرات را به نتیجه برسانیم، ادامه داد: اگر راهنمایی لازم باشد، راهنمایی‌هایی را انجام می‌دهیم و قدم‌های بعدی را تعریف می‌کنیم که دور بعدی مذاکره باشد.

دور اول این مذاکرات در روزهای نهم و دهم مردادماه امسال به سرپرستی محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در شهر کی‌یف اوکراین برگزار شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 450611

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هواپیما سقوط هواپیمای اوکراینی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین حادثه سقوط هواپیمای اوکراین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی به قم می‌رود
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر