Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@11:23:53 GMT

کابوس بزرگ پرسپولیس در یک قدمی رویایی شدن

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۷۵۴۸

کابوس بزرگ پرسپولیس در یک قدمی رویایی شدن

باشگاه پرسپولیس باقیمانده طلب برانکو ایوانکوویچ را فراهم کرده تا بتواند با سرمربی پیشین خود تسویه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس تاکنون مبلغ ۹۹۴ هزار یورو از طلب یک میلیون و ۱۱۸ هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را به حساب وی در کشور عمان واریز کرده است تا تنها ۱۲۴ هزار یورو از این بدهی باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس که با حکم فیفا محکوم به پرداخت این مبلغ و محرومیت از حضور در نقل و انتقالات فصل جاری شده است تصمیم دارد با سرمربی پیشین خود تسویه کرده و محرومیت نقل و انتقالاتی خود را بردارد.

باشگاه پرسپولیس توانسته است این مبلغ را نیز فراهم کند تا بتواند آن را تا شنبه هفته آینده به حساب این مربی واریز کند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد بلافاصله پس از تسویه با برانکو ایوانکوویچ برگه تسویه را به فیفا ارسال کرده تا مشکل محرومیت این باشگاه نیز برطرف شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس

اوسمار ویرا برای دومین‌بار در اراک ناکام بود و باید برای اثبات مجدد خود، بدون خطا تا پایان لیگ ادامه بدهد.

به گزارش فوتبال 360، هنوز زمان زیادی از روزهای ابتدایی انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس نگذشته است. کارنامه نه‌چندان قابل اعتنای او در قامت یک سرمربی و انتظار بخشی از هواداران تیم سرخ‌پوش تهرانی برای حضور یک نام سرشناس روی نیمکت، باعث شده بود تا ویرا به شدت تحت فشار باشد.

نتایج ضعیف در اردوی امارات و دیدارهای دوستانه پیش از آغاز رسمی نیم‌فصل دوم مزید برعلت شد و باخت به آلومینیوم در هفته شانزدهم خیلی‌ها را به این نتیجه رساند که مرد برزیلی روی نیمکت پرسپولیس دوام نخواهد داشت و به زودی برکنار می‌شود اما ماجرا به گونه دیگری پیش رفت.

اوج‌گیری پس از شکست در اراک

مدافع عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی، با جانشین یحیی گل‌محمدی اوج گرفت. آن‌ها 4 پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی به‌دست آوردند. توام شدن بازی هجومی و کسب نتیجه مورد نظر، دقیقا همان چیزی بود که پرسپولیسی‌ها می‌خواستند. تساوی بدون گل در داربی و مجددا 4 برد سریالی دیگر، اوضاع را در شکلی رویایی قرار داد و شباهت جالبی بین پرسپولیس در ابتدای سال 1402 و 1403 به‌وجود آورده بود. سرخ‌ها با یحیی با بردن تمامی رقبای خود، قهرمانی لیگ و جام حذفی را به‌دست آوردند و 2 مرتبه در داربی بزرگ تهران به عنوان فاتح از زمین خارج شدند. ویرا و شاگردانش هم با همین فرمول پیش می‌رفتند و نمایش تماشاگرپسندانه آن‌ها حکم خامه روی کیک را داشت. تیم تا صدر یک قدم فاصله داشت و در جام حذفی هم حضور داشت تا اینکه بازهم اراک، رُل یک دست‌انداز را ایفا کرد.

بازهم اراک، بازهم دست‌انداز برای اوسمار

شکست در ضربات پنالتی و تعویض‌هایی که جواب نداد، اوسمار را زیر ذره‌بین گذاشته است. پیش از این مسابقه، او گزینه اصلی و نخست پرسپولیس برای فصل بعد به‌حساب می‌آمد اما حذف زودهنگام از جام شگفتی‌ها، نظرات را درباره این سرمربی برزیلی با شک و تردید همراه کرده است. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به این سوال که آیا این باخت در روند تمدید قرارداد اوسمار ویرا تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: «بالاخره فوتبال است و ما هم یک روزی می‌بازیم. قرار نبود همه بازی‌ها را ببریم. این اتفاق امروز و در ضربات پنالتی افتاد. فکر می‌کنم آقای اوسمار تا به اینجا عملکرد خوبی داشتند و تصمیم‌گیرنده مدیر و مدیرعامل باشگاه است.»

بار دیگر خودت را ثابت کن سرمربی!

شواهد و قرائن، نشان می‌دهد که همه‌چیز در رابطه با آینده ویرا در پرسپولیس و تمدید قراردادش بستگی به نتایج تیمش طی 6 هفته پایانی لیگ برتر خواهد داشت و پس از آن مشخص می‌شود که همکاری طرفین ادامه‌دار خواهد بود یا او باید پس از نیم‌فصل به فعالیتش در پرسپولیس در نقش سرمربی، پایان دهد. پرسپولیس باید مقابل تیم‌های سپاهان اصفهان، نساجی مازندران، هوادار تهران، استقلال خوزستان، شمس‌آذر و مس رفسنجان پیکار داشته باشد. ویرا باید یک مرتبه دیگر توانایی و پتانسیلش را به منصه ظهور بگذارد و برای دومین مرتبه، پس از بازی با آلومینیوم، خود را اثبات کند. او به خوبی می‌داند که برای قهرمانی دیگر نباید اتفاقات اراک تکرار شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکست جانشین یحیی در اولین ایستگاه سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد و به رستوران رفت!

دیگر خبرها

  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • گل دوم شروین بزرگ به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 3-4 پرسپولیس)
  • گل تماشایی شروین بزرگ به پرسپولیس در دقیقه 90+5 (آلومینیوم اراک 2-2 پرسپولیس)
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه