Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه متأسفانه دولت به تعهدات خود در قبال ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت از جمله پرداخت سهم یک سومی خود از مبلغ تمام شده کرایه اتوبوس‌ها عمل نمی‌کند، گفت: اگر دولت کماکان سهم خود را پرداخت نکرده و به مدیریت شهری کمک نکند، مطمئناً ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار فروپاشی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود ترفع با تأکید بر کاهش بی‌سابقه‌ درآمدها و افزایش روزافزون هزینه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، افزود: اگر با زحمت، امسال را نیز پشت سر بگذاریم و به پایان ببریم، حتماً در سال ۱۴۰۰، استمرار خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار مشکل اساسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران دارای دو بخش عمومی و خصوصی است، اظهار کرد: در حال حاضر، بخش عمومی با تمام ظرفیت و به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند اما بخش خصوصی که باید خودش اتوبوس بخرد، عملیات پشتیبانی و نگهداری اتوبوس‌ها را که هزینه‌های آن به شدت سنگین شده است، پرداخت کند و حقوق رانندگان را بپردازد و در مقابل هم مسافری جابه‌جا نکند و درآمدی کسب نکند، ادامه فعالیت با این شرایط برایش مقرون به صرفه نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با حمایت شهردار تهران انجام شده است، گفت: پیش‌پرداخت خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس که قرارداد آن چندی قبل منعقد شده نیز واریز شده است.

وی افزود: تا کمتر از یک ماه آینده، اولین بخش این قرارداد وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می‌شود و تا ۵ ماه آینده و پایان سال نیز کل ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس خریداری شده به ناوگان اضافه خواهند شد.

همشهری آنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اتوبوسرانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت

به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار سطح زرد پایداری هوا در استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، انباشت آلاینده‌ها از امشب جمعه تا روز یکشنبه ۱۹ آذر ماه تداوم خواهد داشت.

یزدی مهر با بیان اینکه پایداری هوا، عدم وزش باد قابل ملاحظه، انباشت آلاینده‌های هوا به ویژه ذرات آلودگی را در پی خواهد داشت، گفت: به همه شهروندان و ساکنین مناطق تهران، اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، قدس، ری، شهریار، رباط کریم، قرچک، ملارد، ورامین و جنوب شهرستان پردیس و افراد سالمند و کودکان و بانوان باردار و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای، ناراحتی‌های قلبی و ریوی و تنفسی هستند اکیداً توصیه می‌شود در مواقع بروز آلودگی هوا از ترددهای غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: شهروندان توجه داشته باشند که ورزش کردن در فضای باز در مواقع هشدارهای آلودگی هوا مطلقاً انجام نشود چرا که در طول فعالیت هوازی هوای بیشتری داخل ریه فرستاده شده و در نتیجه تنفس عمیق‌تر شده و ذرات آلودگی هوا مستقیم وارد سیستم تنفسی می‌شود لذا از همه افراد و ورزشکاران می‌خواهیم که در مواقع آلودگی هوا خود را تحت تأثیر آلاینده‌ها قرار ندهند و در اماکن سرپوشیده‌ای که دارای تهویه مناسب است فعالیت کنند.

وی در ادامه بر ضرورت مصرف مایعات به ویژه شیر و آبمیوه‌های طبیعی در مواقع آلودگی هوا تاکید کرد و گفت: مصرف مایعات در هوای آلوده اثرات آلاینده‌ها بر ریه را کاهش می‌دهد.

یزدی مهر بر لزوم استفاده بیشتر مردم از وسایل حمل و نقل عمومی نیز تاکید و اظهار کرد: مردم حتی المقدور سعی کنند از تردد با خودروهای تک سرنشین اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها