Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:20:43 GMT

فروش انشعابات به ساخت و سازهای غیرمجاز ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۹۲۲۴

فروش انشعابات به ساخت و سازهای غیرمجاز ممنوع است

رضا کارخانه روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با ساخت و ساز که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: بر اساس بند ۳ مصوبات پنجاه و چهارمین جلسه ستاد مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز استان تهران در تیرماه سال ۹۹ و پایان مهلت سه ساله برای تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز، فروش هرگونه انشعاب دستگاه‌های خدماتی( آب، برق، گاز و مخابرات) از تاریخ هفده تیرماه سال ۹۹ به ساخت و سازها بدون استعلام از دستگاه‌های مربوطه ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به منظور مقابله با ساخت و سازغیرمجاز، لازم است پیش از احداث بنا، نسبت به جلوگیری از ساخت اقدام کرد چرا که هر تخریب علاوه بر آسیب زدن به منابع آب و خاک، موجب هدررفت بیت المال می‌شود.
وی تصریح کرد: به منظور تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق مختلف شهرستان ورامین،بخشداران، شهرداران و جهاد کشاورزی موظفند، آمار این تخلفات را جمع آوری و به ستاد ساخت و ساز فرمانداری منعکس کنند.
کارخانه اظهار کرد: اکیپ گشت ساختمانی بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و جهاد کشاورزی باید در پایان هر روز، گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز را به فرمانداری منتقل نمایند.
وی گفت: شهرداری‌ها باید با جدیت نسبت به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، گودبرداری‌های بی‌رویه و حادثه‌ساز و عدم رعایت اصول شهرسازی برابر مقررات برخورد کنند.
از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۳ مورد از ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان ورامین تخریب و ۲۹۱ هزار و ۳۳۸ متر مربع از اراضی کشاورزی آزاد سازی شد.
ورامین بیش از ۸۰ هزار هکتار اراضی قابل کشت دارد که به دلیل محدودیت منابع آبی، تنها ۳۸ هزار هکتار آن زیر کشت انواع محصولات باغی و زراعی می‌رود.  

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ورامین تغییر کاربری اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ورامین تغییر کاربری اراضی وزارت جهاد کشاورزی ورامین تغییر کاربری اراضی اخبار کنکور ساخت و سازهای غیرمجاز مقابله با ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بیان کرد: طبق قانون حتی در صورت انصراف یکی از نامزدها در دور دوم انتخابات، فرآیند انتخابات با حضور نفر چهارم برگزار می‌شود.

سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک (روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) در خصوص برگزاری انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه است و همه برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی بر اساس ۴ مؤلفه ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص انصراف یکی از نامزدها اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از نامزدهای دور دوم انتخابات انصراف خود را به ستاد انتخابات ارائه نداده‌اند و اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد رقابت انتخابات با نفر بعدی (نفر چهارم ) در ۲۱ اسفند با قدرت برگزار می‌شود.

زاهدی در پایان با دعوت نامزدها به تمکین به قانون در ایام تبلیغات تصریح کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و همه نامزدها باید قانون را فصل خطاب خود قرارداده و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه