Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی پیرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی، چهره شاخص جبهه مقاومت در جهان است و در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهادت سردار دل‌ها پیام‌های مختلفی برای دنیای استکبار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امام راحل شرق و غرب را لرزاندند و خود مسأله روز جهان شدند، افزود: امام راحل خورشید عدل الهی را نمایان ساختند که فجر آن را در سپیده‌دم ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آیه پنجم سوره مبارکه «ابراهیم» خاطرنشان کرد: معجزه حضرت موسی (ع)، عصایی بود که با آن به رود نیل زد و بنی‌اسرائیل را نجات داد؛ آن را بر سنگ زد و ۱۲ چشمه جاری شد؛ به زمین انداخت و سحر فرعون را بلعید.

پیرنیا با اشاره به قیام امام راحل علیه نظام طاغوت ادامه داد: امام راحل با توجه به آیات قرآن و به‌ویژه آموزه‌های حضرت موسی (ع) قیام کرد؛ امام راحل تأکید داشتند که «خدا با من است».

او با تأکید بر اینکه توکل به خدا در تمام عرصه‌ها یکی از درس‌های انقلاب اسلامی است، گفت: امام راحل با تمام وجود به این همراهی، ایمان داشتند و توانستند در ادامه نهضت پیامبران، بزرگ‌ترین حماسه قرن بیستم را به نام خود به ثبت برسانند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تلاش‌های سردار شهید سلیمانی در این راه ادامه داد: تکریم و تشییع بی‌سابقه شهید سلیمانی تمام‌کننده حجت از سوی مردم است؛ از دی‌ماه که در فرودگاه بغداد به دستور رأس هرم جبهه استکبار، پیکر این شهید مقدس قطعه قطعه شد، مردم در تمام عرصه‌ها در جنگ سخت و نیمه سخت و نرم حضور داشتند و اندک خللی در اراده مردم ایجاد نشد.

پیرنیا اضافه کرد: مردم در طول این سال‌ها از تبعیت ولایت کوتاه نیامده و از اصول خود اندکی منحرف نشده‌اند.

او با بیان اینکه مردم در تشییع پیکر سرداری به خون خفته به پا خاستند، گفت: مردم به مواضع رهبری لبیک گفتند و کدام رفراندوم باید برگزار شود از این بالاتر و کوبنده‌تر که عده‌ای دائم دم از رفراندوم می‌زنند؟

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان سردار شهید سلیمانی افزود: سردار دل‌ها بر حمایت از ولایت و نظام تأکید داشتند و در سخنانش بارها و بارها این موضوع را تأکید کردند؛ تشییع پیکر این شهید حکایت از سربازی این فرد، با ویژگی‌های سربازان و یاران امام عصر (عج) دارد.

پیرنیا خاطرنشان کرد: ۴۱ سال از انقلاب می‌گذرد و ۱۰ سال دوران رهبری امام راحل و ۳۰ سال رهبری خلف صالح امام راحل بوده که بدون کمترین تردیدی اگر ما ملت عاشورایی ایران و مسؤولان به فرامین رهبری دل و تن نهاده بودیم، الان مشکلی به نام تحریم نداشتیم و هیچ‌ چیزی ما را تهدید نمی‌کرد.

او گفت: ضمانت جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی ایران در شخص رهبری متصور و متبلور است؛ رهبری، فرمانده کل قوا هستند و امروز نیروهای نظامی ما در اوج اقتدار قرار دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: در حال حاضر، آمریکایی‌ها به گوشه‌ای خزیده‌اند و قدرت عکس‌العمل از آنها سلب شده است. پهپادهای آمریکایی توسط سربازان سبزپوش امام زمان (عج) یکی پس از دیگری به دست رزمندگان ما می‌افتند و این قدرت ناشی از هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید دانشگاه تحریم انقلاب اسلامی استاد حوزه و دانشگاه رزمندگان سردار شهید سلیمانی شهید سلیمانی استاد حوزه و دانشگاه شهید سلیمانی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری شنبه‌شب در آئین تشییع باشکوه شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در گلزار مطهر شهدا اظهار داشت: با حضور این شهید والامقام شهرستان گناوه و استان منور و معطر به عطر شهدا شده است.

فرماندار گناوه افزود: شهیدان همچون شهید غلامی در دفاع از اسلام، ملت، شرف و ناموس و حیثیت کشور و نظام اسلامی جانانه در رکاب امام خود جنگیدند و پیکر مطهر این شهید والامقام سال‌ها در منطقه بی نام و نشان در راه دفاع از میهن و دین باقی ماند.

فرماندار گناوه افزود: آمدن شهید پیام بزرگی برای ما به همراه دارد که با بصیرت و آگاهانه و تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری راه شهدا را جانانه ادامه دهیم و در رکاب امام و ولی امر خود بمانیم و دشمنان را برای همیشه خاموش کنیم.

وی گفت: همه ملت ایران به ویژه مردم متدین و شهید پرور شهرستان گناوه با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: امروز مردم شهرستان گناوه با حضور باشکوه از فرزند خود جانانه استقبال و این فرزند شهید خویش را تا جایگاه ابدی بدرقه کردند.

فرماندار گناوه گفت: امیدواریم شهدا ما را در دنیا و آخرت یاری کنند تا ما هم بتوانیم با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری در راهی که آنها پیمودند باقی بمانیم.

صفری بیان کرد: امروز اگر رهبری انقلاب اسلامی ندای مبارزه با استکبار جهانی را سر می‌دهد به پشتیبانی املت غیور ایران اسلامی و خون پاک این شهیدان گرانقدر و والامقام است.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان و استکبار جهانی جرأت نگاهی به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد ناشی از، قدرت، بصیرت و آگاهی ملت ایران و تبعیت پذیری از رهبری و به برکت خون شهدا است.

کد خبر 6096731

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند