Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:27:30 GMT

هوای تهران خنک می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۹۴۸۳

هوای تهران خنک می شود

به گزارش ایرنا از هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی روز دوشنبه هواشناسی، آسمان استان طی پنج روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم است و با استقرار جوی نسبتا پایدار در مناطق شهری و پرتردد انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

همچنین از بعدازظهر چهارشنبه با کاهش پایداری جوی‌، بهبود کیفیت هوا در نواحی شهری و افزایش ابر و تندباد موقت و بارش پراکنده باران در ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی استان تهران، پیش‌بینی بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت را، در روزهای دوشنبه  ۲۵ و ۱۳،  سه شنبه ۲۶ و ۱۳، چهارشنبه ۲۵و ۱۳ ، پنجشنبه ۲۳ و ۱۳ و جمعه ۲۲ و ۱۲ درجه سانتیگراد عنوان کرد.

ورامین با ۲۶ درجه و فیروزکوه با منفی ۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

برچسب‌ها وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی از استان است.
براین اساس سامانه بارشی رگباری مجدد روز دوشنبه در نیمه غربی استان فعال و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هم در استان افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.
دمای هوا هم در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم