Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: مدیرانی که واحدهای صنفی زیر نظر آنها پروتکل‌های مقابله با ویروس کرونا را رعایت نکنند، به جای صاحبان واحدهای صنفی بازخواست و مجازات می‌شوند. - اخبار استانها -

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به کم‌ اثر بودن برخورد صرف با مالکان و صاحبان واحدهای صنفی متخلف در حوزه کرونا در 8 ماه اخیر اظهار داشت: از این به بعد مدیرانی که واحدهای صنفی زیر نظر آنها پروتکل‌های مقابله با ویروس کرونا را رعایت نکنند، به جای صاحبان واحدهای صنفی بازخواست و مجازات می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تجربه 8 ماه اخیر نشان داده که اگر انرژی خود را صرف برخورد صرف با واحدهای صنفی در این حوزه کنیم و با مدیران دستگاه‌های ناظر برخورد نکنیم، کار مقابله با کرونا در اماکن عمومی و واحدهای صنفی به جایی نمی‌رسد.  

حبیبی ادامه داد: به همین خاطر به فرمانداران شهرستان‌های استان دستور داده‌ایم که اگر برای مثال مدیر یک سالن ورزشی یا تالار پذیرایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد، کاری به صاحب سالن ورزشی یا تالار پذیرایی نباید داشته باشند و با مدیر مستقیم آن یعنی مدیر اداره ورزش و یا مدیر سازمان صمت برخورد کنند.

دادستان قزوین: برای واحدهای صنفی‌ متخلف در حوزه کرونا پرونده کیفری تشکیل می‌شود استاندار قزوین: از عملکرد اصناف در زمینه کرونا راضی نیستم/ وظیفه شرعی داریم از جان مردم حفاظت کنیم استاندار قزوین: مدیرانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، توبیخ می‌شوند

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با انتقاد از مدیرانی که در بازدیدهای دوره‌ای خود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در هر بازدیدی از واحدهای تولیدی و صنعتی حداکثر 7 نفر شامل مدیران، خبرنگاران و مدیران واحدهای مربوطه باید حضور داشته باشند.

حبیبی افزود: همان‌طور که در هر بازدید فقط 2 خبرنگار باید حضور داشته باشند، مدیران دستگاه‌هایی مانند سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های صنعتی حق ندارند که با معاونان خود به این بازدیدها بروند. اگر مدیران هم به موضوع و مشکلات واحدهای مورد بازدید مسلط نیستند، باید اجازه دهند معاونانشان به این بازدیدها بروند و اگر هم به موضوع اشراف دارند، حضور خود آنها به تنهایی کفایت می‌کند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین استاندار قزوین واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است