Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@03:15:19 GMT

«متری شیش و نیم» در جشنواره فیلم بوردو

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۰۰۸۱

آفتاب‌‌نیوز :

در این رویداد سینمایی که از تاریخ 14 تا 19 اکتبر (٢2 تا ٢٧ مهر) در فرانسه در حال برگزاری است، فیلم «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی در بخش مسابقه این جشنواره به نمایش در می آید و همچنین فیلم «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسول اف هم در بخش خارج از مسابقه حضور دارد.

«متری شیش و نیم» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی تاکنون موفق به کسب چندین جایزه بین‌المللی از جمله بهترین کارگردانی و بازیگری (نوید محمدزاده) از جشنواره فیلم توکیو و تقدیر ویژه بهترین فیلم بین‌المللی ازجشنواره فیلم زوریخ شده و جشنواره‌ فیلم ونیز، استکهلم، شیکاگو، مینسک و جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شیطان وجود ندارد» محصول مشترک ایران، آلمان و جمهوری چک نیز امسال موفق به کسب جایزه خرس طلایی بهترین فیلم از جشنواره برلین شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: متری شیش و نیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی در روستوف خوش درخشیده است.

طرفداری | محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه