Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد روز دوشنبه در همایش پلیس، آمران به معروف و ناهیان از منکر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از رسالت مهم همه دستگاه ها به شمار می رود، اظهار داشت: نظام در تمامی ارکان و سطوح دو وظیفه مهم امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارد و باید در حد توان با منکر برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سلامت اخلاقی، روحی، رفتاری، جسمی، فکری، اعتقادی و اقتصادی موجب امنیت در جامعه شده و در چنین جامعه ای می توان به سلامت اندیشید.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر دارای جایگاه والایی در جامعه است، خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها هدف نیست بلکه راه و روش درست زندگی کردن است.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر ابزار و روشی برای ارتقای سلامت و گسترش صلاح جامعه در راستای بسط و توسعه عدالت است.

ابوترابی فرد ادامه داد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر راه را برای اصلاح جامعه هموار می کند اگر چه  اصلاح جامعه وظیفه همگان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه رسالت نظام اسلامی در رسالت انبیا خلاصه می شود، یادآور شد: جامعه ای اصلاح شد که قیام افراد آن بر مبنای عدالت و عادل باشد و برای نهادینه کردن عدالت تلاش کنند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: اولیای الهی همواره دغدغه صلاح خود را داشتند و امام راحل نیز همیشه در اندیشه اصلاح خود بود و در این راه اوج گرفت.

وی با اشاره به اینکه مفهوم بصیرت دارا بودن علم، آگاهی، اندیشه، دانایی و عقل است، خاطر نشان کرد: دانایی و علم و عقل باید محور تحول قرار گیرد و فردی که سعی و تلاش او مبتنی بر عقل و علم نباشد از مقصد اصلی دورخواهد ماند.

ابوترابی فرد اذعان داشت: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای دانایی و علم و عقل است و تصمیم ها بر مبنای دانش و علم انجام می شود.

وی گفت: اقتصاد دانایی محور موجب اصلاح و همواری مسیر شده و نتایج مثبت و مفیدی را به همراه دارد.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر سید محمدحسن ابوترابی فرد پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر سید محمدحسن ابوترابی فرد پلیس تهران بزرگ امر به معروف و نهی از منکر سید محمدحسن ابوترابی فرد پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور امر به معروف و نهی از منکر ابوترابی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب