Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@17:13:27 GMT

زیرساخت های ورزشی تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۰۸۶۰

زیرساخت های ورزشی تقویت شود

حجت الاسلام موسوی، بر ضرورت تقویت زیرساخت های ورزشی تأکید کرد و گفت: در پلدختر با توجه به سیل سال گذشته و آسیب های وارد شده به مجموعه ورزشی، مسئولان باید برای رفع مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سید محسن موسوی»، امروز(28 مهر) در دیدار با مسئولان ورزش و جوانان شهرستان پلدختر اظهار داشت: پلدختر قطب ورزشی استان لرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه پلدختر بر ضرورت تقویت زیرساخت های ورزشی تأکید کرد و گفت: وجود مشکلات در این حوزه زیبنده شهرستان پلدختر نیست.

 

وی با اشاره به اینکه شادابی و نشاط ورزشی پس از سیل سال گذشته همچون سال های قبل نیست، تصریح کرد: مسئولان با تقویت زیرساخت ها و تلاش برای رفع مشکلات باید در این زمینه چاره اندیشی کنند.

 

حجت الاسلام موسوی به آسیب های وارد شده به مجموعه ورزشی شهرستان پلدختر اشاره و خاطرنشان کرد: وجود آسیب ها و رخ دادن سیل نباید بهانه ای شود تا ورزش در این شهرستان به فراموشی سپرده شود.

 

وی تأکید کرد: با وجود مشکلات، سختی ها، گرفتاری ها و به ویژه کمبود بودجه مسئولان باید در حوزه ورزش پلدختر چاره اندیشی کنند و به رسالت خطیری که بر دوش دارند، عمل نمایند.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگ ورزش ورزش و جوانان ورزش زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است

عباس درودی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زیرساخت‌های شهرستان که مهمترین آن راه‌ها است خصوصاً در محورهای منتهی به محل استقرار معادن و تردد ناوگان باربری معادن نیازمند رسیدگی جدی و فوری از ناحیه مدیران استانی و شهرستانی است‌.

دادستان بردسکن بیان کرد: معادن به صورت مستمر حقوق دولتی را پرداخت می‌کنند اما مسؤولین در اختصاص و هزینه کرد آن در زیرساخت‌هایی که مورد استفاده خود معادن نیز است تاکنون کوتاهی کردند که این مهم مسیر شکوفایی و پیشرفت معادن را با خلل مواجه کرده است.

وی افزود: مسؤولان اجرایی شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبات شهروندان در این خصوص را با جدیت از استان پیگیری و مطالبه کند.

درودی نیا بیان کرد: لازم است ابتدا پیگیری جدی جهت وصول اعتبارات ضروری از محل حقوق دولتی معادن صورت پذیرد و متعاقباً محل هزینه کرد اعتبارات وصولی شهرستان از محل حقوق دولتی معادن در اولویت‌های اصلی شهرستان نظیر راه‌ها، استحکام قنوات، درخت کاری و پیشگیری از پدیده ریزگردها، محیط زیست و … برای شهروندان تشریح شود تا مردم علاوه بر ایجاد اشتغال از سایر مزایا، برکات و منافع معادن برای شهرستان نیز مطلع شوند.

کد خبر 6090661

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود