Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، در این دیدار روند مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی مورد گفتگو قرار گرفت. 

وزیر امور خارجه کشورمان با ابراز تاسف مجدد از وقوع این حادثه دردناک، با مثبت و سازنده ارزیابی کردن دور اول مذاکرات دوکشور در مورد این سانحه هوایی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دو طرف این مذاکرات هر چه سریعتر به نتایج مطلوب و مورد نظر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار همچنین روابط دو جانبه ایران و اوکراین و راه های توسعه همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف مورد تبادل نظر قرار گرفت.

311311

کد خبر 1445260

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

به گزارش مشرق از سازمان ملل، «فرحان حق» معاون سخنگوی سازمان ملل روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بازداشت حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا و همچنین نگرانی دانشجویان یهودی مشغول به تحصیل در این دانشگاه ها گفت: «ما همیشه اعلام کرده ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم. اگر این اعتراضات با اظهارات نفرت انگیز علیه دیگران مانند یهودیان همراه باشد، ما با آن مخالف هستیم. اما حق اساسی مردم برای اعتراض مسالمت آمیز باید رعایت شود.»

از معاون سخنگوی سازمان ملل سوال شد، آمریکا یک بسته جدید نظامی به ارزش 61 میلیارد دلار به اوکراین اختصاص داده است. آیا دبیرکل سازمان ملل معتقد است این کمک ها به حل بحران اوکراین کمک می کند؟

فرحان حق پاسخ داد: ما امیدواریم حل مساله اوکراین از طریق مذاکره محقق شود. اما درحال حاضر دبیرکل سازمان ملل معتقد است شرایط برای مذاکره مهیا نیست.

دیگر خبرها

  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی