Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این ورزشگاه ۵۸ هزار و ۸۰۰ نفری گنجایش کافی برای جا دادن ۵۰۰ بیمار را داشته و می‌توان آن را به تجهیزات اکسیژن مصنوعی تجهیز کرد.

بنابه گفته «پیوتر مولر» سخنگوی دولت لهستان، بیماران از آخر هفته جاری در اتاق‌های کنفرانس متعدد و تاسیسات چندمنظوره تعبیه شده در قسمت تحتانی سکوهای این ورزشگاه اسکان داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهستان هم اکنون شاهد اوج گیری تصاعدی موارد ابتلا به کووید-۱۹ است؛ این کشور در بهار و در مقایسه با سایر کشورهای غرب اروپا نرخ ابتلای پایینی را ثبت کرده بود.

ورزشگاه ملی ورشو برای میزبانی از مسابقات رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ احداث شد.

وزارت بهداشت لهستان امروز (دوشنبه) از ابتلای ۷ هزار و ۴۸۲ مورد جدید به ویروس کرونا و ۴۱ تلفات ناشی از آن، خبر داد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ورشو لهستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورشو لهستان ویروس کرونا ورشو لهستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

ایرنا در خبری نوشت:وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899792

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا